bergen Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hei og hjelp Har et irriterende problem som jeg håper noen kan hjelpe meg med :o Har kjøpt en ny HD en WD caviar 80gb. Denne er delt inn i to partisjoner og den ene bruker jeg kun til musikk. Har lagt inn ca 20gb i en mappe og fått allt sortert og ordna som jeg vil. Problemet er at jeg kan bla nedover og plutselig blir bildet hvitt og den begynner å legge inn musikken igjen fra topp til bånn noe som tar ca en uke (greit et par minutter da) og mens dette holder på får jeg ikke gjort noe annet enn å vente og bli mer og mer irritert... Dette skjer med ca 5-10 minutters mellomrom. :o Er det noe jeg kan gjøre for å forhindre dette eller er det bare sånn det er?? Håper på positive svar :oops: Takk Lenke til kommentar
Mixture Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Kjør en seriøs scann disk..Sjekk ide kabelen...Sett på indexing på disken.. Så vill den lettere huske hva som er på den og den slepper og lete etter all infoe på nytt.. Håper det ordner seg.. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 endre visningen fra detaljer til liste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå