deo123 Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 jeg kjøpte meg akkurat et ze4417. Jeg oppgraderte fra en ze4404 som er en Celeron 2,0 Ghz maskin med halvparten så mye minne. Jeg byttet primært fordi maskinen var treg, og vifta gikk hvert 10. minutt, og maskinen var VELDIG VELDIG varm konstant, selv ved bare lett internset surfing. ze4417 er en helt annen historie. Ved vanlig bruk går ikke viften i det hele tatt, jeg har ikke klart å få den til å gå enda, ved normal bruk, installasjon av programmer etc. Jeg har enda ikke hørt noe til den irriterende lyden fra vifta eller komponentene i maskinen som andre har skrevet om i forumet, denne maskinen er nesten totalt lydløs. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Takker for tilbakemelding. Da handler jeg den på mandag elns tenker jeg. Hvor mye ga du for den og hvor? Lenke til kommentar
deo123 Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 jeg kjøpte den på Expert, men jeg vil nok anbefale å kjøpe den på telehuset som har den til samme pris, de er mye proffere på service og support mener jeg. jeg spiller av dvd filmer (Star Wars episode 2) på laveste klokke hastighet, ca 550mhz, med et cpu forbruk på omlag 25-35% helt uten hakking og uten at kjølevifta starter. Vifta har forøverig to hastigheter, og er veldig stille. stort pluss til maskina pga. firewire, 512mb ram, rask cpu og innebygget floppy! Anbefales. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Og hva i alle dager skal man med floppy, ekstra vekt og plass.. Lenke til kommentar
bjarters Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Har selv kjøpt denne maskinen og er meget fornøyd. Fikk den irriterende lyden når jeg brukte batteri, men den nye firmwaren (versjon 1.49) fikser dette. Lenke til kommentar
deo123 Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 samme her, nå er det helt i orden. vet du om det finnes innebyget wlan antenne? det er jo en mini pci slot og indikator lys for noe mer (helt til høyre i front) det stå også en nic adresse bios Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Får ikke lastet ned firmwaren .. noen med mirror? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå