Gå til innhold

Dette er den håndholdte utgaven av Steam Machine


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det første jeg tenkte var Intel Atom...

Release-datoen til Intels nye Broxton-chips og denne konsollen ser ut til å falle ganske likt.

 

Broxton skal visst være 14nm (energi-effektiv), går over til Intels in-house GPU og sist men ikke minst er quad-core x86. Det ville vært utrolig kult om det var tilfelle for det ser ut til at Intel virkelig kommer til å levere med Broxton.

 

AMD APUs er meg kjent altfor griske til å kunne dras av et batteri over lengre tid, og vil utvikle altfor mye varme...

Lenke til kommentar

Det første jeg tenkte var Intel Atom...

Release-datoen til Intels nye Broxton-chips og denne konsollen ser ut til å falle ganske likt.

 

Broxton skal visst være 14nm (energi-effektiv), går over til Intels in-house GPU og sist men ikke minst er quad-core x86. Det ville vært utrolig kult om det var tilfelle for det ser ut til at Intel virkelig kommer til å levere med Broxton.

 

AMD APUs er meg kjent altfor griske til å kunne dras av et batteri over lengre tid, og vil utvikle altfor mye varme...

 

Det er snakk om HD4600(glemte og nevne det), det beste som kan skaffes, som jeg skrev over er dette en løp å kjøp pc, dem burde skrive dette om til SteamMANpc i stede for boy.

 

Delene i denne pcen er rådyre og kjøpe privat, eller du får ikke kjøpt samme delene vil jeg tro.

 

quad 1,2 ghz (HD4600), 4gb ddr3 1600 og 32gb hd\minnebrikke(går sikkert ann og få 64 eller mer om man bytter selv, men usikker på om man må legge inn os på nytt eller om denne lar seg lett copy paste til ny brikke.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...