walkinbalance Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Ok, det har seg sånn at jeg begynner å få trynet fullt av hår. Ikke helt komplett enda, men kunne tenkt meg en bra trimmer i mellomtiden. Hva anbefales det? og erstatter det kinda barbermaskin? Also, har litt lys hud og mørkt hår, hva burde jeg gjøre for å bli mest mulig glatt? Vet i hvert fall at det er stor forskjell på engangshøvlene jeg har brukt.. Takker for svar Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Jeg skjønner ikke helt hva du vil. Skal du anlegge skjegg og trenger en trimmer, eller glattbarbere og trenger en vanlig barbermaskin? Skal du ha en bra trimmer så er Braun Cruzer 6 et meget godt alternativ. Glattbarbering driver jeg ikke med så det må noen andre anbefale. Lenke til kommentar
walkinbalance Skrevet 17. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2014 (endret) Bare lurer på både og egentlig, er helt amatør på området Skal sjekke den ut Endret 17. juni 2014 av walkinbalance Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå