TrulsHE Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Skal bygge en HTPC med mini-ITX hovedkort og TV som skjerm. Jeg vil kunne ta opp tv-programmer og lagre disse på harddisk. Har aldri vært borti TV-kort, så jeg har noen spørsmål: *Hvilket TV-kort skal jeg kjøpe??? Har noen forslag under her, men foreslå gjerne andre enn disse også... *Hvordan kvalitet blir det på det jeg tar opp? F.eks. i forhold til divx? ----------------------- De jeg har lest litt om og blitt litt interessert i er: Hauppauge WinTV-PVR-350 == 1997kr på komplett Dyrt, men bra? Tenkte på dette siden cpuen på mini-ITX hovedkortet ikke er av de sterkeste. Hauppauge! WinTV PCI FM, Tv-kort m/radio == 1072kr på komplett Billigere... Bra nok? ATI All-In-Wonder 9000 Pro == 1633kr på komplett Virker veldig bra, og billigere enn Hauppauge WinTV-PVR-350, selv om jeg får grafikkort i tillegg. Slipper da det dårlige integrerte grafikkortet på hovedkortet. Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2003 ATI All-In-Wonder 9000 Pro == 1633kr på komplettVirker veldig bra, og billigere enn Hauppauge WinTV-PVR-350, selv om jeg får grafikkort i tillegg. Slipper da det dårlige integrerte grafikkortet på hovedkortet. :oops: *flau* Tenkte ikke over at det ikke er noe agp-spor på et Mini-ITX kort. Det er bare PCI. Altså vil jeg gjerne ha forslag på PCI TV-kort :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå