funkweb Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Jeg hadde 2 OS på min maskin og nå er ting blitt fucket opp, og har nå innstallert på nytt. Og da hadde jeg Windows XP på disk D: som lenger ikke er i bruk. MEN, det ligger noe "favorites" som jeg gjerne vil kopiere over.. enkelt var det ikke da jeg ikke hadde tilgang. (access denied) Da prøvde jeg "security --> hvem har tillatelse", og da kom jeg inn i mappen, men så er problemet videre der.. resten og alle innenfor denne mappen er fortsatt "access denied" Jeg orker ikke og sette tillatelse på hver av disse mapper/filer. Noen som vet om en rask løsning ? Bruker nå W2000. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hmm. Når du velger rettighetene på mappen er det en eller annen klikboks nederst nedforbi feltet med brukere som resetter settingene om jeg ikke husker feil. Burde jo uansett gå an å sette rettigheter recurisve da. Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 Takk for hjelpen, jeg prøvdte der også..tok bare litt tid og forstå. Uansett..nå får jeg kopiert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå