Prizefighter Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Satt i 2 stk røde katoder med en sound control og en forlengelses kabel. Sound ctrl satt jeg bak på kabinettet. Festet alt med borrelås og starta opp, katodene så til å fungere men når maskinen hadde startet opp begynte sound ctrl'en og ryke, hvorfor skjedde det??? det kom røyk ut av den så jeg skrudde fort av. Vet ikke om jeg skal tørre å starte opp igjen... pliis få litt hjelp her. takk. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2003 Heldigvis fungerer den enda. Men hvorfor kom det røyk ut av den.. alle ledninger var perfekt.. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Dette er helt normalt og skal skje hver gang du starter maskinen ! Det er under oppvarmingen av kretsene til sound controlen at dette skjer! Edit : feilpostet , skulle vært under casemod Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 beklager, men er det normalt??.. visste jeg ikke Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Dette er helt normalt og skal skje hver gang du starter maskinen ! Det er under oppvarmingen av kretsene til sound controlen at dette skjer! Edit : feilpostet , skulle vært under casemod er du alvorlig? jeg har brukt to forskjellige sound controller og de har aldri komt røyk fra akkurat... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Det kan ikke være sant, en pc skal ikke begynne å ryke når du starter opp for å "varme" opp kretsene. Nei ta boksen på garantien du Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 men altså, sound controlleren fungerer perfekt nå da. Ingen problemer nå.. har ingen intensjoner for å bytte den med det første. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 det skjedde igjen, nå skal den byttes.. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 da er den defekt... og sellfølge er det ikke meningen at den skal det! hvordan i huleste har du funnet ut det? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 nei det kan ikke være den, tok ut sound controllen og putta inn vanlige kabler med inverteren. Etter 5min i windows begynte inverteren og gi fra seg røyk, hva i hxxxxxx er det som skjer her! Hadde det vært en mulighet og åpnet denne og sett om noe var gale? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 uff altså, ingen "elektrikere" her som har litt peiling på sånt.. ? Lenke til kommentar
EC Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Feilpostet , skulle vært under casemod Så sant, så sant... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg