siemens:-) Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hvis jeg oppgraderer firmware`en på min siemens m55 vil jeg da miste alt jeg har lagret i mobilen, sånn som: telefonbok, java-spill, ringetoner og lignende eller???? :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: Lenke til kommentar
Megamann Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 nei mister ikke noe. Lenke til kommentar
FoxM Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Ingenting går tapt etter oppdatering. Ble nysgjerrig selv når jeg leste spørsmålet ditt og lastet ned oppdateringen. Tar ca ett kvarter å kjøre den. Men ikke gjør som den kløna som skrev inn ett annet sted her, da... og prøv å overfør det oppdateringsprogrammet man laster ned fra Siemens direkte til tlf!!!! Er nemlig på drøye 7 MB og skal kjøres på pc'n, som igjen finner tlf via datakabelen. Funka så fint, så.... Men om jeg kan se så mye forskjell.....? Vel, egentlig ikke.... Men den er sikkert mye bedre nå! :wink: Ihvertfall ikke noe å være redd for - alt er inntakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå