BengtEK Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 (endret) Hei! Jeg lurer på om noen kan komme med anbefaling for kjøp av bærbar PC til under kr. 5000-6000,- . Jeg har behov for: *kunne kjøre flere programmer samtidig (word, excel, powerpoint, etc.) *behov for bilderedigering og Google Sketchup *helst en PC med SSD (men da må jeg sikkert over 5000,- ?) *Full HD på skjermen *bruker også PC'en til å streame f.eks. TV2 sumo via Chromecast *ser endel video fra PC til TV På forhånd takk for tips! Endret 16. juni 2014 av BengtEK Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Bygge selv eller ferdigpc? Lenke til kommentar
BengtEK Skrevet 16. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2014 Bygge selv eller ferdigpc? Vesentlig endring i hovedinnlegget; jeg trenger tips til bærbar PC. Det glemte jeg å skrive i farten. Men det er ferdigbygd PC jeg ønsker ja. Lenke til kommentar
jonny Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Denne ser ikke dum ut. Har ingen erfaring med den, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå