Reidar1945 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Vilajoiosa, spain Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Idyllisk og flott bilde Lenke til kommentar
Reidar1945 Skrevet 16. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2014 Idyllisk og flott bilde Tusen takk!! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Den skrå kameravinkelen fungerer fint her. God dybdeskarphet i fint lys trekker ut de minste fargerike detaljer. Det som irriterer meg er buskeveksten i venstre bildekant som trekker mye og ufortjent oppmerksomhet. Et kutt slik at det hvite huset ytters til venstre skjæres av bildekant og en bortkloning av det resterende som nok vil gi litt pirkearbeid akkurat ved det oransje. Men problemer er til for å løses. jeg vet det går, men det vil kanskje koste opptil flere forsøk å få det pent og akseptabelt. Men så er spørsmålet - er dette bildet verdt det??? Mitt svar blir da et ubetinget JA. Roar Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Har aldri sett (lagt merke til) vann i bekken når jeg har vært der. Dette gjorde det ennå koseligere ;-) Når er det tatt? Ikke heeelt enig med Roar, men kanskje det er fordi jeg liker litt mere rot ;-) Syntes gresset laget et fint perspektiv, jeg. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Har aldri sett (lagt merke til) vann i bekken når jeg har vært der. Dette gjorde det ennå koseligere ;-) Når er det tatt? Ikke heeelt enig med Roar, men kanskje det er fordi jeg liker litt mere rot ;-) Syntes gresset laget et fint perspektiv, jeg. Eeeh.. Jo! Roar har helt rett!! Jeg trodde det var gresset han mente - men nå ser jeg jo at det ikke var det! Jeg skjelet visst litt på høyre og venstre ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg