sluffy Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Jeg har problemer med battlefield 1942, når jeg skal starte en game loader den ferdig, men blir bare stående når streken har kommt helt opp... der står spillet å spiller musikk til jeg får trykket nok ganger på ctrl + alt + del og får avsluttet spillet på den måten... noen som vet hva jeg kan gjøre??? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 passer vel strengt tatt bedre under hjelp, ikke sant? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 Det gjør vel det..., men noen som har en løsning på prøblemet mitt?? Lenke til kommentar
Atpn Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 har du lagt inn alle patchene? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 dvs. den nyeste??... jepp.. Lenke til kommentar
Atpn Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Ja, den nyeste ja. Ellers kan det hende at driverene (spesielt skjermdrivere) og spillet ikke liker hverandre. Altså at du bør installere nyeste drivere. Hvis du har nyeste inne kan det lønne seg å prøve nest nyeste. Har nemlig opplevd at nyeste skjermdriver gjorde at et spill krasjet, mens med nest nyeste har det fungert. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 spillet funket i går... og jeg har ikke gjort noe siden det Lenke til kommentar
Plast Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hva med å instalere spillet på nytt ? Lenke til kommentar
akd02 Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 har vert borti det samme. Eneste som hjalp meg var og reinstalere spillet. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Låser spillet seg når du skal loade et spill på nettet, single, eller når du skal create på LAN? Hvis du skal joine lan eller internattgame anbefaler jeg at du skriver inn denne linja i start --> kjør istedenfor å koble deg opp via menyene. "c:program Filesea GAMESbattlefield 1942bf1942.exe" +game <MOD_DIR_NAME> +restart 1 +joinServer <IP> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå