Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

pizzatryne guiden


FpsStu

Anbefalte innlegg

En ting som virker KONGEOVERLEGENT!!11entotre er Krystal Grønnsåpe! :w00t:

 

I shits thee not!

 

Pass bare på dette:

Det er veldig sterkt, så bruk det til å vaske deg med når du dusjer. La det virke i et par minutter før du skyller det vekk. Hvis det svir veldig (noe jeg selv opplevde i starten) så skyller du det vekk. Pass på å få vekk alt. Hørte om en som smørte inn trynet sitt med dette før han la seg, og sov med det, men det gjøres på eget ansvar.

 

Bruk det som såpe når du dusjer, la det virke i noen minutter, skyll og vask deg gjerne med en annen såpe så du ikke lukter som et nyvasket parkettgulv.

 

Jeg har nesten ikke kviser lengre, og før så jeg ut som at jeg hadde blitt skutt i trynet med avsagd hagle. Mye av æren må nok gis til krystal!

 

Lykke til med pizzatrynene!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg også hadde kviser i før, men så dro jeg til hudlegen og fikk Roaccutan.

Dette er en ganske dyr kur, den koster ca 40 000, men du kan få dekket det meste på trygdekontoret hvis du vil. Når du er ferdig med kuren, som varer i ca 5 måneder, så er du ferdig med kviser for alltid.

Nå er jeg fri for kviser.

 

Det finnes mange gode forslag her, men jeg tror Roaccutan er det som funker best, den tar ihvertfall vekk kvisene permanent.

Hjelp fra trygdekontoret for å fjerne KVISER!?!?

:nei: Hva er det skattepengene våre brukes til....

Er ikke alle som har 40 000 kr til å bruke på en sånn kur da vett du. Og kviser er sinnsvakt kjedelige greier, dårlig for selvtilitten også. Er ikke så veldig kult å ha flere krater en normandie etter D-dagen.

 

Jeg har brukt den tetra cyclin arco tablettene(resept), og dove såpe(reklamen lyver faktisk ikke,man blir ikke så tør i huden :thumbup: ). Disse tablettene er vanlig antibiotika som dreper bakteriene i huden, som igjenn hidrer disse i å stoppe til porene. Kuren virker greit nok, tar ca 1,5 mnd før kvisene er borte, og tar ca 5 mnd før dem kommer tilbake, men det blir mindre hver gang.

 

Vurderer å ta den Roaccutan kuren, men hardt å tenke på å gå uten alkohol i 5 mnd da :no: Disse pillene er foresten veldig sterke, tror kvinfolk spontan aborterer av de, så vist det skulle dukke opp noen små uønska....... :innocent: neida det mente jeg ikke.

 

Fikk et rensevann(resorcinol) de blanda på apoteket også(resept) var sjef til og fjerne gammel goop med 1/4 alkohol :D

 

Kviseprod nr 1: røk!

2:cola og nøtter

3:øl

4: osv........

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Da ble det Roaccutan på meg da.. hehe.. Det burde vel ihvertfall hjelpe, så blir jeg endelig kvitt denne dritten.

Vet det er en stund siden, men here goes. Har du vurdert laserbehandling istedet for piller? Er det noen som vet noe om den formen for behandling?

Det er visst ekstremt dyrt, og midlertidig, mens Roaccutan fjerner kvisene permanent.

Lenke til kommentar
Det er visst ekstremt dyrt, og midlertidig, mens Roaccutan fjerner kvisene permanent.

Hvor lenge er midlertidig? De sa at de fleste trengte to behandlinger, og jeg må si at det frister en god del mer med 5 minutters laser en gang iblant enn og å måtte ta piller med masse bivirknger. Betyr det at laser virker, men bare midlertidig, eller er jeg helt på bærtur nå?

Endret av eckmann
Lenke til kommentar
Det er visst ekstremt dyrt, og midlertidig, mens Roaccutan fjerner kvisene permanent.

Hvor lenge er midlertidig? De sa at de fleste trengte to behandlinger, og jeg må si at det frister en god del mer med 5 minutters laser en gang iblant enn og å måtte ta piller med masse bivirknger. Betyr det at laser virker, men bare midlertidig, eller er jeg helt på bærtur nå?

Jeg er ikke helt sikker da, men jeg tror det bare er midlertidig på en eller annen måte. Roaccutan fjerner de permanent, og de færreste får noen andre bivirkninger enn bare tørr hud og lepper og sånt. Har begynt med de jeg. Gått fire dager. hehe. Trenger bare å ta 350 piller over 4 måneder.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke helt sikker da, men jeg tror det bare er midlertidig på en eller annen måte. Roaccutan fjerner de permanent, og de færreste får noen andre bivirkninger enn bare tørr hud og lepper og sånt. Har begynt med de jeg. Gått fire dager. hehe. Trenger bare å ta 350 piller over 4 måneder.

Ok, daså. Bare lurte på hvordan det går? Merker du noen forskjell allerede? Er selv i tvil om hva jeg skal velge, me foreløpelig er det ikk enoe jeg kan gjøre da jeg sitter på bornholm for tiden. Men for å få Roaccutan så må man jo til fastlege eller hudlege osv. Eller hva? Er bare så lei dumme kviser, så vil ha dem vekk fortest mulig...

Lenke til kommentar
Jeg er ikke helt sikker da, men jeg tror det bare er midlertidig på en eller annen måte. Roaccutan fjerner de permanent, og de færreste får noen andre bivirkninger enn bare tørr hud og lepper og sånt. Har begynt med de jeg. Gått fire dager. hehe. Trenger bare å ta 350 piller over 4 måneder.

Ok, daså. Bare lurte på hvordan det går? Merker du noen forskjell allerede? Er selv i tvil om hva jeg skal velge, me foreløpelig er det ikk enoe jeg kan gjøre da jeg sitter på bornholm for tiden. Men for å få Roaccutan så må man jo til fastlege eller hudlege osv. Eller hva? Er bare så lei dumme kviser, så vil ha dem vekk fortest mulig...

Jeg merker at jeg har blitt litt tørr i huden og leppene, men ikke no drastisk enda. Merker ikke no annet. Bare hudleger kan skrive resept for Roaccutan. Du må også ta blodprøve før og etter en månede for å sjekke noen lever greier. Er ikke no vondt da.. ;)

Endret av Mortifer
Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...
dette tipset kommer seint litt seint i tråden men bedre seint enn aldri.

har aldri hatt kviser etter jeg bytta ut all krem med 100% aloe-vera gel for noen år siden..

 

vask trynet med såpevann morgen og kveld og smør på aloevera (funker også meget bra som aftershave, da mange får barberingskviser...)

:thumbup:

"WTF" er vel et ord jeg kom på nå!!! :dontgetit:

Lenke til kommentar
dette tipset kommer seint litt seint i tråden men bedre seint enn aldri.

har aldri hatt kviser etter jeg bytta ut all krem med 100% aloe-vera gel for noen år siden..

 

vask trynet med såpevann morgen og kveld og smør på aloevera (funker også meget bra som aftershave, da mange får barberingskviser...)

:thumbup:

"WTF" er vel et ord jeg kom på nå!!! :dontgetit:

Det er akkurat den erfaringen jeg også har fått!

 

Kjøpte Aloe Vera fra Forever Living og synes det var supert!

 

Så fant jeg ut at det var SUPRE karrieremuligheter innen dette selskapet, og med de supre produktene så valgte jeg å bli distributør (noe jeg ikke angrer på).

Endret av MicrolaXx
Lenke til kommentar
... før du fant ut at Hardware-nettverket sitt forum ikke er rette plassen å reklamere på.

 

Fy!

Det var det som var poenget mitt.

On-topic: Jeg ble kvitt kviser for mange år siden, og selv da var jeg ikke veldig plaget.

dette blir off-topic, men blir ikke dette på en måte det samme som at komplett.no osv har en egen bruker og svarer på forumet her da?

Endret av MicrolaXx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...