b0berg Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 hoff imårra kommer jeg til å ha masse kviser (mer enn idag ivertfall) har drukket 3L cola før ikveld Lenke til kommentar
allyse Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Aldri hatt noen spesielle problemer med kviser egentlig, men alt ettersom hva jeg spiser da Spiser egentlig aldri sjokolade eller chips, men drikker mye cola. Spiser mye proteiner ved kylling hver dag. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Shaver du deg kutter du av toppen og blodet renner Ikke med maskin!! Jeg er litt plaget med kviser i feriene siden svømmingen da uteblir (isåfall den 2-timeren i klorvann) og et resultat av det er at huden blir mer fettete. Jeg har nå prøvd å vaske meg så godt jeg kan (siste uken) og det hjelper faktisk!!! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Huff, kroppen klarer jo de mest fantastiske tinga ellers, men hvorfor ikke rense huden i ansiktet !? Djiiiisus.. Lenke til kommentar
Izor Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) jeger 14 år nå og har aldri vert noe serligt plaget med kviser, men vask deg i annsiktet ofte. det hjelper. men seriøst fungererkjølepasta-renser ? Jeg hvile ikke ha anbefalt deg det for å si det sånn. mulig at de bruker noen av de samme stoffene, men det betyr ikke at det går bra å bruke det andre stoffe fordi. Endret 28. juni 2004 av Izor Lenke til kommentar
total Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 dette tipset kommer seint litt seint i tråden men bedre seint enn aldri. har aldri hatt kviser etter jeg bytta ut all krem med 100% aloe-vera gel for noen år siden.. vask trynet med såpevann morgen og kveld og smør på aloevera (funker også meget bra som aftershave, da mange får barberingskviser...) Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 fyllekviser er no dritt. Du ser det dagen etter du har vært på fylla, dvs drukket tett øl. Da får man masse kviser. På en annen måte så ser man somregel så dass ut dagen derpå at det har lite å si... Jepp. Fyllekviser er de værste. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Det er da ganske lett å bli kvitt det problemet, alt du trenger er et kvasst barberblad og en høy smerteterskel. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Det er da ganske lett å bli kvitt det problemet, alt du trenger er et kvasst barberblad og en høy smerteterskel. smerte er ikke noe problem.. men å gjøre det gjør bare vondt verre.. eneste det gjør er å skifte farge fra kvitgul til sterk rød og gjøre sånn at den går senere vekk... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Det er da ganske lett å bli kvitt det problemet, alt du trenger er et kvasst barberblad og en høy smerteterskel. Ikke i lengden, du kommer jo til å få haugevis med utrolig stygge arr på grunn av det. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg også hadde kviser i før, men så dro jeg til hudlegen og fikk Roaccutan.Dette er en ganske dyr kur, den koster ca 40 000, men du kan få dekket det meste på trygdekontoret hvis du vil. Når du er ferdig med kuren, som varer i ca 5 måneder, så er du ferdig med kviser for alltid. Nå er jeg fri for kviser. Det finnes mange gode forslag her, men jeg tror Roaccutan er det som funker best, den tar ihvertfall vekk kvisene permanent. Hjelp fra trygdekontoret for å fjerne KVISER!?!? Hva er det skattepengene våre brukes til.... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Earendril og TLZ: Ironi er ikke alltid like lett å oppfatte... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Mao kan det komme av voks? alla dax blå? iiiiiiikk! eller lilla og grønn? IIIK Men jeg har masse kviser rundt munn, jeg smører da fan meg ikke rundt munn med DAX! Eller rød? (Rød er en beste, forsåvidt. Har to bokser rød, og en blå liggende i skapet atm.) Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Ikke i lengden, du kommer jo til å få haugevis med utrolig stygge arr på grunn av det. Stygge arr>stygge kviser Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Udigg å barbere de bort og få enorme sår overalt. Skal selv til hudlege snart, og håper jeg får fjernet de da. Har prøvd alt mulig. Drikker aldri brus nesten eller spiser usunt. Ingenting har funket hittil. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg er snart 16, har hatt minimalt med kviser, og det selv om jeg drikker brus daglig.. Pleier heller ikke vaske fjeset så ofte.. Tror det varier fra person til person. Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Ikke faen at jeg tør å bruke Roaccutan nå.. Altfor redd for bivirkninger og selvmordsforsøk.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Altså, er ikke slik at du plutselig begynner å prøve å ta livet ditt til en hver anledning straks du tar Roauccatan... Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Altså, er ikke slik at du plutselig begynner å prøve å ta livet ditt til en hver anledning straks du tar Roauccatan... Vet jo aldri.. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Ikke faen at jeg tør å bruke Roaccutan nå.. Altfor redd for bivirkninger og selvmordsforsøk.. *humre* Pingle. Neida, selv har jeg tatt Roaccutan. Merket ikke noen bivirkninger, bortsett fra tørr hud og tørre lepper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå