Gjest medlem-1432 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Vurderer noen dager i Oslo. Hva er verdt å se og finne på der? Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 (endret) 1. Båttur ut til øyene. 2. Frognerbadet 3. Frognerparken/Vigelandsanlegget (ikke hva det en gang var, pga mye musikanter og tiggere) 4. Holmenkollen 5. Teknisk Museum 6. En tur ut til Fornebu. Ja, her har det skjedd mye de siste årene, og mange spennende bygninger å se. Ta 31-bussen. Endret 16. juni 2014 av Karl Skapeland Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Kontraskjæret i disse VM-tider. For den som liker sånt. 1 Lenke til kommentar
( ) Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 (endret) Hjemmefrontmuseet, andre museer, antikvariater, gallerier, teatre (i den grad disse er i drift om sommeren), spesialbokhandler (f.eks St. Olavs, eller Akademika (hvis det er det den akademiske bokhandelen heter...), - og selvfølgelig det som måtte finnes av GODE restauranter, kafeer, konditorier, eller lignende (man skal jo ha mat, og da kan den like gjerne være GOD!)... ADDENDUM: Sånn som det pleide å være, var det omvisninger på Stortinget og Slottet - jeg skriver dette sånn, fordi jeg er usikker på om det har blitt forandret som en følge av han gjøken i 2011... For nærmere info, vil jeg tro at Turistinformasjonen i Oslo (på en meg ukjent adresse) ville være de riktige å spørre i så måte (og de har selvfølgelig også brosjyrer og enklere oversiktskart). Endret 16. juni 2014 av akroev Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå