Gef Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 da var varene bestilt! men det jeg lurer på er liksom om man trenger driver til cd-rom og hardisk! har liksom ikke de her nå.. trenger man det eller trenger jeg ikke å bekymre meg?Nei, man trenger ikke drivere for at hden skal funke, men man trenger drivere slik at hden skal funke sammen me det nye hket...når du har satt de nye delene i pcen, anbefaler jeg på det sterkeste at du ivertfall re-installerer Windows...og kanskje formaterer. Bruker du win XP trenger du ikke drivere til CD-rom Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2003 så jeg må skaffe driver til hd? det var dumt.. vet bare at det er en wd-disk, men ikke mer.. kjøpte nemlig ferdig-instalerte deler! dumt av meg.. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 så jeg må skaffe driver til hd? det var dumt.. vet bare at det er en wd-disk, men ikke mer.. kjøpte nemlig ferdig-instalerte deler! dumt av meg..Åneida, det eneste du trenger er en windows cd som du kan legge inn windows på nytt, trenger ikke drivere til hden...den funker fint uten Så skal alt funke som bare det Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Jeg syntes du skal tenke fremover og vurdere å heller kjøpe 1x512 nå og 1x512 senere framfor å kjøpe 2x256 med en gang. Selv om du ikke kjører dual channel med det samme vil du slippe å ergre deg over å okkupere 2 av minne plassene med "bare" 256 MbJa, men hvis han kjøper 2x256 nå, har han jo fortsatt 2 DIMMER ledige, går fint ann å kjøpe 2x512 da, fylle opp resten av slotene. Da får han 1536MB DDR ram..tviler på at han trenger mer så lenge han har den pcen og det hket. eller kjøpe 2x1024 brikker, presse dem i, da får han jo sykt med ram! Før du vet ordet av det sittern der å savner sine 4 x 1024 Lenke til kommentar
Gef Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Før du vet ordet av det sittern der å savner sine 4 x 1024 tviler på det Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2003 Tviler egentlig også på det.. men tusen takk for all hjelpen! varene er bestilt og snart blir det vannkjøling på meg! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Tviler egentlig også på det.. men tusen takk for all hjelpen! varene er bestilt og snart blir det vannkjøling på meg! np skal du OC CPUen siden du skal ha vannkjøling, eller bare for å ha en stillegående pc? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2003 Stillegående, Skikkelig kult, Han-der-er-best-snakk på lan, Og fordi at jeg bare liker vann bedre enn luft! Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2003 Sitter å dobbeltsjekker alt nå og ser at ic7 har agp-pro. jeg regner med at det er x8? mitt skjermkort er bare x4.. funker disse to sammen da? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Stillegående,Skikkelig kult, Han-der-er-best-snakk på lan, Og fordi at jeg bare liker vann bedre enn luft! Jepp vannkjøling er tingen stille og rolig, Mine Temp: Romtemp 23 grader, systemtemp 29 grader og cpu 15 grader, ja akkurat 15 grader :wink: Lenke til kommentar
Gef Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Vel...nå er det vel en stund siden du fikk det nye hk og ramen? Hvordan går det da? Er du fornøyd med kjøpet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå