Wabby Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Nå fikk jeg høre at jeg kansje blir anmeldt for å ha kastet noen møbler. Saken er at en kamerat av meg lurte på om han kunne bruke et rom jeg hadde stående tomt for noen mnd til å oppbevare noen møbler og slikt frem til han fant et sted å bo. Dette sa jeg ja til og presiserte at disse måtte vekk før 3 man flyttet inn og tok rommet. Dette ble ikke gjort ov vi måtte bære alt ut i garasjen til de som leide under oss. Varslet han som eide møblene at de må hentes, flere ganger muntlig og pr sms. Leietaker under vil nå som vinteren kom bruke garasjen og purret på å få dem vekk, samme gjorde huseier. Da har møblene vært her i 3 mnd. Nå har jeg kommet hjem og huseier har kastet alt på dynga. Fikk høre at mora til han som skulle ha møblene ville anmelde meg da. Personlig så ler jeg av det, for hva skal de anmelde meg for? 1. han fikk flere advarsler på at de skulle kastes. 2. det var huseier og ikke jeg som kastet møblene. Hva synes dere ? Har jeg noe å frykte Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Ikke for aa veare stygg mot kameraten din men er temmelig snoesokk og ikke hente moeblene dersom han fikk MANGE advarsler , jeg hadde personlig ikke fryktet noe . Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 ja .. du må være redd .. husk dette er skien! bare se på gamal hossein saken .. tilogmed kripos sier hundene ikke er godt nok .. og han skrårte utrolige 98% på en løgn detektor test .. men likevell ble han dømt .. uten bevis vil fortsatt snuten bure han inne .. snuten i skien er gale!! vær livredd! de er så usaklige som de kan forbli! Lenke til kommentar
dvn Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Må si meg helt enig - snuten i Skien er helt tragiske Lenke til kommentar
neon king Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 dårli venn det der ,men snuten kan vell ikke være så urettferdig eller ??? dessuten møblene hans var jo i din leilighet så da var de vell dine siden de befant seg i din leilighet hvis dere ikke hadde noen skriftlig avtale men kanskje alt var planlagt av vennen din og moren hans :wink: Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hvis han faktisk anmelder dette forholdet skjer følgende i oppgitt rekkefølge: 1 - Politimannen som mottar anmeldelsen hans ler ham opp i ansiktet 2 - Du får beskjed om at du er anmeldt 3 - Saken henlegges etter bevisets stilling eller som intet straffbart forhold Han kan jo prøve å ta privatrettslige skritt mot deg også, men med tanke på at du faktisk hadde en avtale om at tingene skulle fjernes innen en gitt tid og atpåtil har gjort ekstra insats for å berge tingene hans bør han nok skaffe seg en SÆRS god advokat ja... Dette er vel den type saker hvor dommer kan finne på å irettesette saksøker for å misbruke retsvesenet. (NB:Er ikke i nærheten av å være jurist.) Lenke til kommentar
Term Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Jeg tror du har fint lite å frykte. Ettersom personen har fått flere advarsler, og ikke orka å løfte ræva for å gjøre noe... Så Tror du står fint dær. Har opplevd noe lignende selv der det var noe bil relatert. Personen skulle anmelde meg...og gjorde det, men politiet ringte meg å sa at det var fint lite med bevis, og de han hadde pekte langt bort fra meg Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hva synes dere ? Har jeg noe å frykte ikke hvis du møter opp på døra til morra med balltre og heisekran med en to tonn stålbjelke hengende fra den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå