AfterGlow Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Bildene kan fort gi mer megative assosiasjoner enn du tror.Så mye tolker vi ut fra profilbildene på nettet Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Bildet av "skurken" er det samme som også skårer høyest på konsulent. Er det noen sammenheng her også? 4 Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Hva er "megative assosiasjoner "? Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Hva er "megative assosiasjoner "? Negative assosiasjoner. 1 Lenke til kommentar
Shantanu Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Hvis dere ser nøye etter, så virker blikket mer ufokusert / rettet vekk fra kamera, kontra de andre bildene. Dette kan kanskje gi en følelse av at personen har noe å skjule/kriminelle vibes? Maybe? Bare gjetter her. Lenke til kommentar
Gjest MKII Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Bildet av "skurken" er det samme som også skårer høyest på konsulent. Er det noen sammenheng her også? Ja, det er det: https://www.google.com/search?q=psykopat+leder+prosent&rls=com.microsoft:nb-NO:IE-Address&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7GGHP_noNO511&gws_rd=ssl 2 Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 En gammel sak som tilhører paranoides ABC.. Tor Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Hvis dere ser nøye etter, så virker blikket mer ufokusert / rettet vekk fra kamera, kontra de andre bildene. Dette kan kanskje gi en følelse av at personen har noe å skjule/kriminelle vibes? Maybe? Bare gjetter her. "Ufokusert/rettet vekk fra kamera" - kan det tenkes at fotografen ikke har gjort hjemmeleksa eller at det hele er en del av selve opplegget, planlagt? Jeg kan til og med få tante Olga Gustava til å se mer mistenkelig ut enn normalt bare jeg velger det rette bildet.. Når skal folk heller se på hva andre sier/mener/skriver/gjør og slutte med å vurdere mennesker etter trynefaktoren (ja, jeg vet at mange kvinner har en dømmende og altoverskyggende utseendemistenksom hyperradar medfødt og det er nærmest håpløst å få slike til å forstå det som er svært enkelt for mange, særlig de fleste menn). Tor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg