Galandrik Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hei! Jeg her et audigy 2 kort, hvor der ikke vedlå noen installasjons cd... Selvsagt har creative (i god support vennelig stil) ikke lagt ut noen grunn-drivere, kun oppgraderinger. Jeg har lastet ned en installasjons cd, men får beskjed om at det ikke var noe creative soundcard installert og feilmeldingen bad meg om å skjekke hw'eren. Jeg klarer å installere kortet manuelt ved å bruke veiviseren i windows XP og henvise til cd'en, men kortet blir registrert som et audigy og ikke et audigy2. Videre må det også sies at kortet også har blitt svært begrenset funksjonalitets messig. Jeg får ikke tilgang til Creative Mediasource da denne heller ikke detekterer noe creative soundblaster kort installert. Jeg ønsker derfor å kjøpe en installasjons cd eller en kopi, slik at jeg får installert kortet riktig. Forøvrig har jeg et AOpen AK77-333 (chipset: via KT333) og jeg kjører WInXP.. Er vel det eneste som kan ha noen særlig påvirkning på lydkortet. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Sender deg en kopi gratis hvis du sender meg en PM med navn og nummer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå