RBW Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Nå er det på tide å sette punktum for årets Computex, her er de siste bildene.BILDESPESIAL: Her er sakene vi skulle ønske vi kunne ha skrevet Lenke til kommentar
Omland07 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 jeg syns "Combo SDIMM" så litt stilig ut... det er mye forbedring potensiale her.. men absolutt en vei som bør testes litt seriøst ellers håper jeg de får ut fingeren, og lansert noen x99 hovedkort, med DDR 4 støtte, sånn at DDR 4, kan bli lansert. føler DDR3 har eksistert lenge nok. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Som vanlig, noen bilder av "Booth Babsene", eller hva, Rolf? 1 Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Haha. Rått at man må ha slike store biceps for å overklokke en cpu 1 Lenke til kommentar
Skeetzoid Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Haha. Rått at man må ha slike store biceps for å overklokke en cpu Tungt å løfte på de kannene med flytende nitrogen vet du vel 1 Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 8pack skal jeg vise frem nestegang det er snakk om hvilken stereotype en datanerd er ^^ Lenke til kommentar
awesome87 Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Har hun på det siste bildet et smykke med en gullfarget Android-robot? Kult Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå