unwill Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Vet at det er en del av sånne tråder, men det jeg lurer på er om man kan bruke Klorhexidin til å fjerne den ekle dårlige goopen på viften min slik at jeg kan smøre på AS3? Det er det eneste jeg har tilgjengelig akkurat nå. Den inneholder; -Klorheksidindiacetat -Natriumacetat -Edikksyre Går det bra tro? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Har ikke du dama ? de har negellakkfjerner, er helt konge. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Ja, hehe (har ikke jeg) (skole_meg = *NERD*=) Tror det skulle funnnnnnnnke fett, ja LOZER Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Stikk på statoil og kjøp kondensfjerner Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Stikk på statoil og kjøp kondensfjerner Koster ikke mer enn 14 kr. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 Jeg gikk bort til skapet der masse renseutstyr er, og da jeg gikk bort så jeg naboen/roommate. Bare for moro skyld, spurte jeg om han hadde isopropanol, og gjett hva... han hadde det. Visste ikke at det var sånn ting man hadde liggende rett utenfor liksom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå