KickF Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Well sitt her som 1stk lykklig eigar av SE T610, å tatt masse bilder ovs. å skal ha desse over på PC , så kjøpte kabel på butikken i dag , å trudde det skulle være så enkelt som å bruke SE sitt eige Image Editor, men ikkje F*** ... får uploade images , men DL ? fra mappa mi "mine bilder" slik at eg kan tømme kamera for steike tøffe bilder som eg har tatt. Har ein standar DCU-11 kabel. Nokre som veit om eit slikt proggi som kan overføre milda mine fra mobilen til PC ? uten Bluetooth ? ,men etter å sett litt på PcControl så frister jo ein Bluetooth adapter , men skal ein kjøpe SE sitt eige Adapter, eller duger hvilket som helst USB bluetoth adapter ? One extra Q. ... Kan ein utvide Minne i SE T610 ? MMC brikke eller liknades eller må ein klare seg med det innebygde minnet som finnes i mobilen ? På forehand takk for svara BTW! Dette forumet ROCKER!! Lenke til kommentar
Silkerampen Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Jeg kjøpte en Blåtann adapter hos Clas Ohlson for 398 kr, den fungerer perfekt og du slipper å rote med ledninger. Overføringer av bilder begge veier er en lek. Krever USB port. Lenke til kommentar
KickF Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2003 ja veit det derre med bluethooth , men spørsmålet var da meir KVA SoftWare dokke bruker ? Ikkje SE Image Editor vel ? for med det programet får eg berre laste opp bilder ikkje laste ned bilder fra mobilen , eller ? er det berre eg som ikkje har funni den rette knappen ? Lenke til kommentar
Gompedyret Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Blabla. Dette er IKKE et softwarespørsmål. Kabelen din er nok dessverre begrenset til enveiskjøring, derfor var det helt betimelig å anbefale blåtann. Lenke til kommentar
KickF Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 dæven vist kablen er kun for uploading av stuff til mobilen ... da skal Commit Mannen få høra det Hey vent no litt .... på eska til kablen stør det jo at du kan bruke den til å koble til mobilen & bruke modemet som er i mobilen å surfe på nettet via mobilen , så da er det jo Upload & Download fra mobilen ... skulle ikkje eg kunne laste ned bildene mine fra mobilen da ? Lenke til kommentar
smurt Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Det fulgte med en cdplate med software. Du må innstallere xt** synkroniserings programmet. Etter det vil det meste virke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå