Gå til innhold

Need SE T610 Software !!


KickF

Anbefalte innlegg

Well sitt her som 1stk lykklig eigar av SE T610, å tatt masse bilder ovs. å skal ha desse over på PC , så kjøpte kabel på butikken i dag , å trudde det skulle være så enkelt som å bruke SE sitt eige Image Editor, men ikkje F*** ... får uploade images , men DL ? fra mappa mi "mine bilder" slik at eg kan tømme kamera for steike tøffe bilder som eg har tatt. Har ein standar DCU-11 kabel. Nokre som veit om eit slikt proggi som kan overføre milda mine fra mobilen til PC ? uten Bluetooth ? ,men etter å sett litt på PcControl så frister jo ein Bluetooth adapter , men skal ein kjøpe SE sitt eige Adapter, eller duger hvilket som helst USB bluetoth adapter ?

 

One extra Q. ... Kan ein utvide Minne i SE T610 ? MMC brikke eller liknades eller må ein klare seg med det innebygde minnet som finnes i mobilen ?

 

På forehand takk for svara :)

 

BTW! Dette forumet ROCKER!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja veit det derre med bluethooth , men spørsmålet var da meir KVA SoftWare dokke bruker ? Ikkje SE Image Editor vel ? for med det programet får eg berre laste opp bilder ikkje laste ned bilder fra mobilen , eller ? er det berre eg som ikkje har funni den rette knappen ? :cry:

Lenke til kommentar

dæven vist kablen er kun for uploading av stuff til mobilen ... da skal Commit Mannen få høra det :evil:

 

Hey vent no litt .... på eska til kablen stør det jo at du kan bruke den til å koble til mobilen & bruke modemet som er i mobilen å surfe på nettet via mobilen , så da er det jo Upload & Download fra mobilen ... skulle ikkje eg kunne laste ned bildene mine fra mobilen da ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...