forbjok Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Har søkt rundt etter tester på Intels nye Centrino system. Det var i det store og hele tynt med informasjon å grave frem, og de få testene jeg faktisk klarte å finne sammenlignet bare Pentium-M med P4-M og P3-M. Ettersom jeg aldri har hatt en bærbar før sier den ytelsen meg fint lite... Er det noen som vet noe om (eller hvor jeg kan finne ut om) ytelsen til Centrino i forhold til helt vanlige P4 Northwood? En annen ting jeg også skulle likt å vite er hvordan ytelsen på et ATi Mobile Radeon 9000 64mb er i forhold til et nVidia Geforce 4 ti4800 (desktop), eller i hvertfall hvilket desktop-skjermkort det kommer mest i nærheten av i ytelse. (av både Ati og nVidia) Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 For å ta det med skjermkort, så gir ATI Radeon 9000 kortet rundt 7000 poeng i 3DMark 2001, mens GF4 4800 gir rundt 10000. I praksis vil det det ikke være noen stor forskjell. Begge kortene kan du spille med. Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 For mer om "Centrino", sjekk denne tråden: http://forum.barbara.no/viewtopic.php?t=151190 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå