saphiens Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Henta WC-settet mitt på posten i dag...kobla opp....men det lekker som **** fra begge slangefestene på radiatoren + den på toppen av pumpa.....har pressa slangene skikkelig nedi også! Hva er galt? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 har du slange klemmer, og strammet de skikkelig? Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Ta av radiatoren å hold fingern over det ene hullet og blås i det andre, kan være at du har skrudd skruene for å feste vifter for hardt så de har gått inn å satt hull på radiator Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Henta WC-settet mitt på posten i dag...kobla opp....men det lekker som **** fra begge slangefestene på radiatoren + den på toppen av pumpa.....har pressa slangene skikkelig nedi også! Hva er galt? Slangene skal vel helst utenpå ? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 tror det er hurtigkoblinger på wc da puttes de vel medi? Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Jonas har rett ... Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Ahh, sorry, min feil Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Du får dobbeltsjekke alt og prøve å kutte slangen på nytt, med en saks, så du får et rett kutt. gl! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hmm, er det hurtigkoblinger på radiatoren også? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 For de som ikke vet det enda: Det er kommet en ny waterchill revision, og der er det hurtiglås på alt, inklusive radiator. Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2003 Omtrent alle hurtigkoblingene lekker som fa*n! Finnes det vanlige nippler å få kjøpt? Ser de har på microplex.no...noen som vet hvilke som passer til WC, sånn at jeg kan bytte til det?! Orker ikke denne stadige faren for lekkasje! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 For de som ikke vet det enda: Det er kommet en ny waterchill revision, og der er det hurtiglås på alt, inklusive radiator. Nå vet jeg det! Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Prøv å dra i slangene, løsner de da? da har du nok fått for liten kansje Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2003 Prøv å dra i slangene, løsner de da? da har du nok fått for liten kansje Ja det går fint an å dra slangen ut etter at den er dyttet ned! Samtlige fester går det med! Slangen ser ganske tynn å pjyskete ut.... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Skal ikke de blå'e greiene dyttes ned etter slangen er nedi? sikker på at du har gjort det? hvis du har det så er jeg nesten sikker på at slangen er for liten! Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2003 Nei..slangen skal bare dyttes nedi! Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Det tror jeg ikke.. noe må "låse" den fast! prøv å dytt den hardt nedi så funker den sikkert! Lenke til kommentar
clinton Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Er det ikke sånn at slangene skal dyttes rett nedi og så må du presse ned den blåen saken for og dra de opp igjen da? Lenke til kommentar
Grimnar Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 RTFM Den fine eller den andre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå