Gå til innhold

Gamecube er nå syyyykt billig! 799,-!!!

Nexxi

Anbefalte innlegg

Det er fett at prisen er så latterlig.. fler og fler tar seg rå til og kjøpe enn nå... og med Mario kart Double Dash.. som kommer i begynnelsen av november så blir det Mario Kart LAN, med 16 players!

Kan forøvrig nevne at seneste utgave av EGM har anmeldt Mario Kart:

Det er 3 anmeldere som gir 3 forskjellige vurdereinger:

Det fikk :

MK:DD- 10, 10, 9.5 *GOLD* *GAME OF THE MONTH*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dæsken!  

*#!?!4** at jeg ikke har nok penger til å kjøpe både den og et spill  :grumpy:  Kunne vært underholdende å ha en slik en når den likevel er så billig!

Konsoll først, spill etterpå.

Spill PC mens du sparer penger til et nytt spill da vøtt. :yes:

Lenke til kommentar
Dæsken!  

*#!?!4** at jeg ikke har nok penger til å kjøpe både den og et spill  :grumpy:  Kunne vært underholdende å ha en slik en når den likevel er så billig!

Konsoll først, spill etterpå.

Spill PC mens du sparer penger til et nytt spill da vøtt. :yes:

Kanskje det. Det hadde vært morsomt å spille Mario igjen, men spørs om ikke Xbox-posjektet kommer til å sørge for Mario for min del, også får vi se hva det blir til med GameCube'n.

Prisnivået på GameCube spill er vel kanskje det samme som PS2-spillene, riktig?

Lenke til kommentar

Kanskje det. Det hadde vært morsomt å spille Mario igjen, men spørs om ikke Xbox-posjektet kommer til å sørge for Mario for min del, også får vi se hva det blir til med GameCube'n.

Jo, sant det. :woot:

Lenke til kommentar

Jo, sant det. :woot:

Har dere noen gode spill som begrunner kjøpe at en GameCube da? Helst Mario, men selvsagt andre gode updates av gamle klassikere også :D

Får jo utbetalt lønn fra militæret mens jeg er hjemme, så hvis....hvis hvis hvis :)

Er ute etter story, ikke rå grafikk uansett - det bruker man PC'en til :)

Lenke til kommentar
Skal skaffes også chippes :) Må vel få meg en Gamecube nå, da har jeg Xbox og GC :) PS2 gidder jeg ikke, ekke verdt det, har hatt den leeenge før(fra den kom ut) og ingen spill der er verdt penga. Orker ikke PS2 chippen, stress.. :D

finnes ingen chiper til GC, men finnes en LAN hack som gjør at du kan spille backups allikevel.

Lenke til kommentar

800 kr!!! Lol da er det svært lite og lure på! Spesielt nå som tidenes multiplayer spill på konsoll kommer i begynnelsen av November!!! Mario Kart Double Dash!!

Det har blitt anmeldt av EGM's 3 anmeldere og fikk:

MK:DD- 10, 10, 9.5 *GOLD* *GAME OF THE MONTH*

Her er litt udrag fra anmeldelsen:

""I don't care if you're 12 or 42, the day you get MKDD will feel like Christmas morning- pure exhilarating glee will envelop your soul, demanding that you keep playing "just one more game" into the wee hours of the morning. It's that good."

"I can't say enough good things about Double Dash!!-it's an instant purchase, undoubtedly one of the most fun gaming experiences you'll have this year, next year, and the year after that."

There is one caption for a picture of Wario and his car that says: "Every character's car reflects their personality perfectly. As you can see, Wario is a phat pimp."

Good: Brilliant Gameplay

Bad: Some of the music sucks

Our Favorite Course: DK Mountain "

Nå blir det 16 player LAN når det spille kommer.. for fulle mugger.

Hvis du på noen som helst måte interesserer deg for spill så er du dum om du ikke eier en gamecube nå.. som de praktisk talt gir den bort.

Når det gjelder billige spill.. har de mange "Players choice" spill nå som går for under 300 kr. Samtidig som du kan kjøpe freeloader (som gjør gamecuben "sonefri") og kjøpe spill fra USA på dvdboxoffice.com frakt fritt til norge for 350,- og da får du spillene lenge før de kommer i Norge også.

Lenke til kommentar

Hey!

Quaker (gamer.no) = Scorpiux (debattforum på vg-nett)?

Uansett;

Jeg kommer ikke til å kjøpe gamecuben for å spill mario-spill, i den ene eller den andre formen. Jeg ser egentlig ikke helt hva som gjør en korpulent, italiensk rørlegger til en kultfigur.

Jeg er primært interessert i metroid prime, zelda, og mmm... Vel, vi får se. Men skal jeg spille et bilspill, så spiller jeg et som er mest mulig realistisk, enten grafikkmessig, eller i gameplay - jeg tror ikke MK:DD!! innfrir noen av de kriteriene.

Hej då.

Lenke til kommentar

Uansett;

Jeg kommer ikke til å kjøpe gamecuben for å spill mario-spill, i den ene eller den andre formen. Jeg ser egentlig ikke helt hva som gjør en korpulent, italiensk rørlegger til en kultfigur.

:lol: Dersom jeg skulle beskrive med to ord hele Mario konseptet, så måtte det for min del bli: Ekkelt og Irriterende.

Tror det er dette som har ført til en generell avsky mot hele Nintendo.

Lenke til kommentar
Hey!

Er enig i at en PC er er langt mer allsidig, men det blir liksom helt irrelevant. Jeg blir ikke skuffet over å komme hjem med en xbox/gamecube/ps2, og oppdage at den ikke kan brukes til å sende mail, eller surfe med. Det visste jeg liksom litt på forhånd.

Jeg kjøpte den for å sette inn CD-platen, sette meg ned i sofaen med noen venner, og kun spille og ha det gøy. Mer forlanger liksom ikke jeg av en "spille-konsoll".

Enkelte spill, som strategi feks. foretrekker jeg fortsatt på PC, men utover det har jeg gitt meg å spille på PC'en.

Da får jeg heller bare leve med dårligere oppløsning på TV'en når jeg velger å spille på konsoll.

Okke hvordan du vrir og ender på det, så er 799,- for en gamecube et must!

Hej då!

har sjøl en gamecube og en pc, de e d einste du trenge, alle spell så e verd å ha på PS2(Gta serien) og Xbox(Halo, Deus Ex 2, Doom 3) komme jo ud på pc, men di eksklusive Gamecub spellå, så vanlig vis e blanat di best uansett consoll elle pc, jør ikkje d så du trenge bare Gamecube og pc.

syntes uansett d e meir avslapanes å sida i sofaen elle go stolen me bein å på borde å spela på konsoll en å sida i en kontor stol ved ein pult, pluss d e meirlett vint å spela multiplayer, trenge ikkje dra rondt på en pc........

Lenke til kommentar

Hey!

alle spell så e verd å ha på PS2(Gta serien) og Xbox(Halo, Deus Ex 2, Doom 3) komme jo ud på pc

...

Hva med project gotham racing2, rallisport challenge2, Jade empire, GT4, JakII, ratchet&C, Halo2, Ninja Gaiden, Kameo, Perfect Dark Zero, BC, Fable, Concer, Crimson skies, top spin, Metal Gear Solid 3...

??

Spill jeg ser meget frem til. Kommer de også til Gamecube og PC?

Hej då!

Lenke til kommentar
Hey!

alle spell så e verd å ha på PS2(Gta serien) og Xbox(Halo, Deus Ex 2, Doom 3) komme jo ud på pc

...

Hva med project gotham racing2, rallisport challenge2, Jade empire, GT4, JakII, ratchet&C, Halo2, Ninja Gaiden, Kameo, Perfect Dark Zero, BC, Fable, Concer, Crimson skies, top spin, Metal Gear Solid 3...

??

Spill jeg ser meget frem til. Kommer de også til Gamecube og PC?

Hej då!

Crimson Skies har jo vært på PC i flere år :)

Lenke til kommentar

Det var jo billig da ;-) Tror nesten eg må ha meg en.

På den annen side er det jo på tide. I deler av Asia/amerika har man jo solgt GC for $80-90 i lengre tid.

Men et godt tilbud på Elkjøp?

La meg tippe; de er utsolgt? "Men du kan jo kjøpe Xbox til 1699 kr i steden"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...