Nexxi Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Logg in på www.elkjop.no og bestill.. eller gå til din næremeste elkjop butikk.. det er ****** meg 200,- billigere en GBA SP. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Åååh! Ja, ja, en sånn skulle jeg gjerne hatt. Synd jeg ikke har så mye penger, og at jeg har mye, mye mer på handlelista. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Ja, det er jo en barne-konsoll så prisene bør jo være "barnevennlige"... Lenke til kommentar
Our_Kid_X Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hey! Det var så billig at det var helt latterlig. Jeg trenger faktisk ny bokstøtte, så jeg får stikke og kjøpe en i morgen da. Takk for tipset. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 solgte nyrlig min for 1600,- Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Ja, det er jo en barne-konsoll så prisene bør jo være "barnevennlige"... Ha... Ha.... Ha.... Du har vel ikke lest Microsoft sin pressemelding hvor de skryter seg selv til himmels fordi de har "Finding Nemo" spillet(Som er på de andre konsollene også), og planlegger å kjempe seg til toppen av "Barne"-markedet? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 personlig synes jeg konsoll'er er noe tull. Enn å kjøpe en box som stort sett kun kan brukes til spilling..... Når du har mange flere muligheter med en pc. Den er samtidig oppdateringsvennlig og har bedre muligheter for spill enn en konsoll vil jeg påstå. Selvsagt er det da problemet med at det finnes så jävli mange pc-konfigurasjoner, men alt kan jo ikke være perfekt. Hva gjør du når en spillkonsol er gammel da? Du skal ha en teknisk innsikt som er høyt over gjennomsnittet for å få en gamecube til å kjøre som en eller annen form for server. En gammel 286/386/486 derimot, er ikke så vanskelig. john har talt. Lenke til kommentar
Our_Kid_X Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 ...og folket har sovnet. J/k :wink: Lenke til kommentar
Our_Kid_X Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hey! Er enig i at en PC er er langt mer allsidig, men det blir liksom helt irrelevant. Jeg blir ikke skuffet over å komme hjem med en xbox/gamecube/ps2, og oppdage at den ikke kan brukes til å sende mail, eller surfe med. Det visste jeg liksom litt på forhånd. Jeg kjøpte den for å sette inn CD-platen, sette meg ned i sofaen med noen venner, og kun spille og ha det gøy. Mer forlanger liksom ikke jeg av en "spille-konsoll". Enkelte spill, som strategi feks. foretrekker jeg fortsatt på PC, men utover det har jeg gitt meg å spille på PC'en. Da får jeg heller bare leve med dårligere oppløsning på TV'en når jeg velger å spille på konsoll. Okke hvordan du vrir og ender på det, så er 799,- for en gamecube et must! Hej då! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hey!Jeg trenger faktisk ny bokstøtte, så jeg får stikke og kjøpe en i morgen da. Takk for tipset. Ja det må være det eneste den kan brukes til. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hey! Er enig i at en PC er er langt mer allsidig, men det blir liksom helt irrelevant. Jeg blir ikke skuffet over å komme hjem med en xbox/gamecube/ps2, og oppdage at den ikke kan brukes til å sende mail, eller surfe med. Det visste jeg liksom litt på forhånd. Jeg kjøpte den for å sette inn CD-platen, sette meg ned i sofaen med noen venner, og kun spille og ha det gøy. Mer forlanger liksom ikke jeg av en "spille-konsoll". Enkelte spill, som strategi feks. foretrekker jeg fortsatt på PC, men utover det har jeg gitt meg å spille på PC'en. Da får jeg heller bare leve med dårligere oppløsning på TV'en når jeg velger å spille på konsoll. Okke hvordan du vrir og ender på det, så er 799,- for en gamecube et must! Hej då! Du kan faktisk surfe og sende mail på både Xbox og Playstation 2 da..... :smile: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Er det tilfeldig at de gjør dette nå? Jeg mener, Gamecube-warez kommer ut i bøttevis for tiden. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Jeg hadde hørt at prisen skulle senkes til tusenlappen, men 799 er jo kraftig billig! Må nesten kjøpe, men så kommer spillene. Det er noen få spill som bare kommet på Gamecube, men gjør de det verdt til å kjøpe hele konsollen? Jeg mener, jeg har jo PC. Funker jo fett det. Men jeg skal ikke legge skjul på at spillefølesen er større på konsoll. Det er mye mer behagelig å styre med en kontroll, enn noen taster på tastaturet. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Skal skaffes også chippes Må vel få meg en Gamecube nå, da har jeg Xbox og GC PS2 gidder jeg ikke, ekke verdt det, har hatt den leeenge før(fra den kom ut) og ingen spill der er verdt penga. Orker ikke PS2 chippen, stress.. Lenke til kommentar
MurphY- Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Gamecube har faktisk vært nede i en pris på 500 ny, i butikk. Lenke til kommentar
aSADAS' Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Skrevet av DJ-JK: personlig synes jeg konsoll'er er noe tull. Enn å kjøpe en box som stort sett kun kan brukes til spilling..... Når du har mange flere muligheter med en pc. Den er samtidig oppdateringsvennlig og har bedre muligheter for spill enn en konsoll vil jeg påstå. Selvsagt er det da problemet med at det finnes så jävli mange pc-konfigurasjoner, men alt kan jo ikke være perfekt. Hva gjør du når en spillkonsol er gammel da? Du skal ha en teknisk innsikt som er høyt over gjennomsnittet for å få en gamecube til å kjøre som en eller annen form for server. En gammel 286/386/486 derimot, er ikke så vanskelig. Ehh. Det blir utrolig bra nedlastingfunksjoner når xbox live kommer. Bra tilgang til nye brett og andre oppdateringer. Lenke til kommentar
capy Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hey!Jeg trenger faktisk ny bokstøtte, så jeg får stikke og kjøpe en i morgen da. Takk for tipset. Ja det må være det eneste den kan brukes til. kan brukes til Zelda: wind waker og! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 God damn, det var billig. Nå får nok X-box'en og Dreamcast'en selskap, ja. Lenke til kommentar
alexio Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 ohyeah! Kjøpte dessverre gamecuben for to uker siden, litt dårlig timing, sånt sett. Men stakk ned på RAM og ROM på byporten (før de hadde annonsert den enorme prisreduksjonen), der fikk jeg 1 gamecube, 2 kontroller, 2 spill og en memory-sak.. -- Alt for 1695,- Etter å ha regnet litt på elkjøp-prisene har jeg konkludert med at det faktisk ble billigere på ram og rom, enn med de nye prisene.. rart? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Dæsken! *#!?!4** at jeg ikke har nok penger til å kjøpe både den og et spill Kunne vært underholdende å ha en slik en når den likevel er så billig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå