PoleCat Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Javel, nå har jeg drevet og kritisert dere en stund, nå er det på tide at dere får gjøre det samme med meg... Si hva dere synes. Hva kan gjøres annerledes? Hva er bra og hva er det ikke? Funker tingene som de skal? Vet at sidene kan virke nokså innholdsløse, men poenget er å holde en relativt minimalistisk stil. Mer innhold vil jo seffers også bli lagt til senere, men nå er det i hovedsak ikke det jeg vil ha tilbakemeldinger på. Og et ønske til dere med andre lesere en IE; Hvordan funker siden i deres lesere? Opera, Mozilla osv. PS: Maksimer "bakgrunnsiden". Da ser det mye penere ut... Kick me where it hurts the most; www.demoted.org Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Whey! Det var jo skikkelig bra. Jeg bruker Opera og 1024*768 og den ser finfin ut der. Det eneste er at man må trykke på "relaunch site" for å få opp hovedvinduet og at vinduet blir litt for smalt for opera. Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Synes effekten på menyknappene var litt dryg. Det holder med en gang - trenger ikke loope. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Synes den var skikkelig fin! Ordentlig genial! Eneste jeg har å utsette er at "meny"-bildene er litt ubeskrivende, og det hadde derfor vært fint om de hadde stått med tekst. Enten permanent, eller som en hover-effekt. Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Synes effekten på menyknappene var litt dryg. Det holder med en gang - trenger ikke loope. Vekk med loop. Du kunne også ha tatt deg tid til å lage et kontaktskjema. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Veldig bra. Egentlig liker jeg ikke sider som kommer opp i pop-uper men denne siden kunne det. Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 litt kjipt at popupkilleren tar den samme f hva jeg gjør... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 litt kjipt at popupkilleren tar den samme f hva jeg gjør... Ikke så mye jeg kan gjøre med akkurat det, men det er derfor det også går an og klikke for å få opp vinduet. Angående mouseoveren liker jeg den egentlig sånn den er, men det ser ikke ut som dere gjør det... Hmm, får vel endre den da. Kontaktskjema kommer seffers når siden "er i gang", noe den ikke er enda, da jeg bare driver å teste ut litt. Og får så fine tilbakemeldinger av dere Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Ingenting er mer irriterende enn websider som må åpnes i et nytt vindu... Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 haha Nice da Pole ..... Men det var kjempestilig side DanielP Lenke til kommentar
jrz Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 D burde ha sticky bakgrunn under Website Designs Lenke til kommentar
Zeus Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Det var ikke så mye å utsett på den siden, veldig bra! men du bør få bort Loopen i menyknappene, det var bare irriterende. en annen ting er at websiden vart litt liten i 1600x1200 som jeg kjører.. men det er vel mitt problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå