ThomasWH Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hey, Jeg har et problem! Når jeg kjører TV-UT fra pc'en med ovennenvnte kort, blir bildet på tv'en SORT HVITT! Hva er galt? Bildet ser bra ut, men er sort-hvitt.. Lenke til kommentar
veloek Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Prøv å kjøre med en vanlig pc-skjerm ved siden av tv'n. jeg hadde også et 9000 kort. Hadde problemer med fargene på tv'n jeg og... PRØV! :-) Lenke til kommentar
ThomasWH Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Poenget er at tv'en er 29" og monitoren er 17" .... Bildet MÅ og SKAL på tv'en! Hvordan fikser jeg dette med farger? Noen som vet hvorfor jeg får svart hvitt? Lenke til kommentar
_Prime_ Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Det er sikkert innstillinger på tv`en, det var det til meg. Så sjekk på tven Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Bruker du S-Video kabel? Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Hvor kjører du signalet inn? Hva slags kabel? Lenke til kommentar
veloek Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Poenget er at tv'en er 29" og monitoren er 17" .... Bildet MÅ og SKAL på tv'en! Hvordan fikser jeg dette med farger? Noen som vet hvorfor jeg får svart hvitt? Jeg mente nå liksom at du kjører begge samtidig. Lenke til kommentar
ThomasWH Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg kjører pc monitor og tv samtidig. Bildet er bra på begge skjermer, MEN på tv'en er det sort-hvitt! Jeg bruker S-video kabel fra skjermkortet til tv'en, hvor den går igjennom en Euro Scart "klump" Hjelp! Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Hmm.. har du valg på tv'en om den skal kjøre PAL eller SECAM eller NTSC? JEg måtte slå over det på min tv (en JVC sak) fordi den ble også sort/hvitt først.. Lenke til kommentar
ThomasWH Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Trur jeg har prøvd alt nå jeg.. Men bildet er fortsatt svart/hvitt! Hva kan være galt? Feil ledning eller? Det er en 10m lang s-video kabel, fra skjermkortet til tv'en! HJELP! Lenke til kommentar
be_ice_be Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Har ikke samme skjermkort, men har hatt samme problem før. Har du prøvd å stille innstillingene for TV, det skal finnes en mulighet for å velge hvilke signaler som blir sendt til TV-en. Du kan velg mellom PAL-m, PAL-b, NTSC osv.. Denne burde stå på PAL- b, ihvetrfall det jeg bruker. Hvis ikke b funker så prøv noen andre. Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg har også hatt samme problem.... Du må nok sette på PAL-b og sett på "sammensatt video ut" eller den andre modusen.. Husker ikke hva den het. Det funka på meg i hvertfall! Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 har hatt diverse skjermkort med tv-ut på syajsonære pcer og min erfaring er at når det blir svart-hviott på tv-en så har det i mitt tilfelle skyldes driverne eller det at tv-en ikke klarte farger med s-video-kabel.de tvene jeg har vært borti hadde lettere for å vise farger med composite-kabel... Lenke til kommentar
Wizt Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Hvis du har prøvd det meste av innstillinger så kan det være at du har enten en defekt s-video kabel eller scartledning/kontakt. Prøv med en annen, kanskje kortere, s-video kabel. Og som ovenfor sier, noen tver kan ha problemer med farger over s-video. Endret 18. desember 2003 av Wizt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå