dostojevski Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Jeg holdt på å dette i gulvet i går. På oppslagstavlene på Fragleberget, altså der NTNUs Institutt for Datateknikk og Informasjonsvitenskap har de fleste datasalene for 2., 3. og 4. års studenter, henger en plakat: PC til salgs Pentium 266Mhz 260 MB ram 16x CD-rom 8x CD-brenner "Vanlig skjerm og tastatur" Windows 98, Office og....det aller beste... SSH ! Agfa Scanner (og på bildet ser en tydelig at den er GAMMEL) Hva skal den håpefulle selger ha for dette? Jo: 5.600,- ! Men da kan han "godt komme hjem og installere alt for deg". Dette henger altså i et lokale som til daglig befolkes av studenter som skal bli sivilingeniører i datateknik. Vel. Jeg sitter her og flirer mens jeg skriver. Prisen for årets optimist går til en ikke nærmere navngitt selger! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Sier bare : ROFL! Han burdte da vite at selv ikke bestemorra hans er så lettlurt. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 , Office og....det aller beste... SSH ! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hva skal den håpefulle selger ha for dette? Jo: 5.600,- ! Men da kan han "godt komme hjem og installere alt for deg". Han bør være en skikkelig ****** på å installere ting, for den PCen ække verdt tre sure sokker og to tomme karamellpapir engang! Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 blir den solgt, ja da skal jeg selge 166 mhzen min for 5k blank Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Det kan jo være en spøk Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Det kan jo være en spøk Jeg håper det på selgers vegene.... Lenke til kommentar
miCro Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Det kan jo være en spøk Jeg håper det på selgers vegene.... Eller en eventuell kjøper.. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 Det kan jo være en spøk Vel, i såfall er den grundig gjennomført. Plakaten henger på minst tre-fire oppslagstavler. Med telefonnummer, mailadresse og det hele. Tror helst vi snakker om enten sviktende kunskap eller sviktende dømmekraft. PS: Er det et bra stunt å legge ut fyrens mailadresse her så alle hw-søppel-nerdene kan spamme ham med spydige sannhetsord? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 PS: Er det et bra stunt å legge ut fyrens mailadresse her så alle hw-søppel-nerdene kan spamme ham med spydige sannhetsord? Neppe Ellers må jeg si typen har funnet seg en riktig pris gitt Lenke til kommentar
EC Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Tar du en "screenshot" av den der og legger ut her? Sørg for å fjerne alt som kan identifisere karen da. Lenke til kommentar
HatOBjekt Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 HJELP! får ikke.... psute.... latterkrampe Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 Tar du en "screenshot" av den der og legger ut her? Sørg for å fjerne alt som kan identifisere karen da. Sorry. Har ikke scanner. Men hvis noen andre IDIstudenter med scanner leser denne posten kan de jo snike seg inn på Fragleberget i nattens mulm og knabbe et ex til oss. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Ta bilde da, dette bare må seees! Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 bilde bilde bilde bilde bilde Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 omg. Det var drøy pris på den men ikke le for lenge det finnes alltid en idiot som likevel kjøper den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå