icedude82 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Har planer å bygge meg en nas/server til streaming av video og musikk via plex. Trenger hjelp til å velge et hovedkort med mulighet for ecc ram. Krav: Jeg har fra før en Athlon II X2 prosessor som jeg vil bruke. Trenger minst 4 stk sata koblinger. Ecc ram. Mitx eller matx. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 (endret) Dustinhome har kampanje på Dell Poweredge T20 (1999,-). Billigere og enklere enn det får du det ikke. Bpde bedre og billigere enn å prøve å sette sammen noe selv. Server-grade hardware over hele linjen (kabinett, strømforsyning, hovedkort, nettverk, styring, kjøling). Løp og kjøp! Jeg aner ikke hvor lenge tilbudet står. Egentlig trodde jeg at det hadde gått ut. ECC-hovedkort fra SuperMicro begynner vanligvis på ~1500 kr. Så må du har alt rundt i tillegg. Endret 16. juni 2014 av endrebjo Lenke til kommentar
icedude82 Skrevet 19. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2014 Noen andre forslag Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Andre forslaget er å bruke den gamle rukla du har. Men ville valgt alternativet over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå