Cursio Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Har originalversjonen av Battlefield 1942. Har formatert, men Battlefield lå på en annen partisjon. Nå skulle jeg prøve å patche spillet opp til versjon 1.45, men det gikk ikke. Det kom opp en feilmelding som sa at patchen ikke fant installasjonen. Da tenkte jeg at jeg bare kunne innstallere spillet på nytt, men da fant jeg ikke cden. Er det en måte å oppgradere registeret eller noe sånt slik at patchen tror at battlefield er installert? Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 du må nok installere det på nytt. :wink: Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2003 Greit nok, men jeg finner f**n ikke cden! Husker at til f.eks starcraft (warez) var det en reg-setup fil som fulgte med, og når du kjørte den var registeret oppdatert. Da så det ut som om starcraft var innstallert. Finnes det _ingenting_ lignende til battlefield? Har forresten prøvd å google. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 eventulet få kopiert ut bf register settings.. Veit ikke om det vil funke men.. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 Hvordan gjør du det? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Siden du allerede har orginalen kan du laste ned en backup-fil (iso/bin). Siden du eier orginalen, men ikke finner cden er dette fullt og helt lovlig. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 Ikke aktuelt. Har ISDN... Får vel låne cd av noen da hvis jeg får tak i cd key :wink: Fordi den forsvinner jo hvis jeg sletter battlefield fra pcen. Eller er keyen vekk allerede? (etter at jeg formaterte altså) Lenke til kommentar
Plast Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Vist du har instalert windows på nytt kan du patche opp spilet ditt til 1.45 om du laster ned fullversjonen av 1.45 Patchen battlefield_1942_patch_v1.45.18.exe ca 100 mb. ftp://largedownloads.ea.com/pub/patches/b...ch_v1.45.18.exe CD-KEY'en din lagres ikke i den mappen du har instalert spilet til men, lagers i registeret til windows. Så vist du har den orginale CD-KEY'en din oppskrevet en plass så kan du legge den til i registeret igjen med BattleField 1942 CD-KEY Changer som du kan laste ned herfra: http://www.majorgeeks.com/download.php?det=2680 Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Tror ikke du har lest postene mine skikkelig... Har allerede patchen, problemet er at jeg ikke får installert den fordi den ikke finner battlefield installasjonen. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Gjør slik: Bruk CDkey-changeren plast anbefalte, når du starter den viser den hvilken CDkey som finnes i registeret. Skriv ned CDkeyen. Lån en CD og reinstaller Battlefield, bruk CDkeyen du skrev ned. Spar lappen i tilfelle noe skjer. Installer patchen. Spill. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Forstod jo det han sa... Men jeg lurte på om det var en måte jeg kunne forandre noe i registeret slik at jeg ikke trengte cd for å installere det igjen...? Men jaja drit i det. Får låne en cd av noen og bruke fremgangsmåten til plast og galfisk. Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå