Gå til innhold

Trenger et treningsprogram kjapt!

Anbefalte innlegg

Kort bakgrunn: Gutt 20 år, 70kg, 185cm. Alltid vært tynn, men ble plutselig feit og 90kg for et år siden i en tung periode når jeg bare spiste dritt. Slanka meg fort ned til 70kg på 4mnd med å spise et 1-2 måltider om dagen, og noen få turer. Nå spiser jeg vanlig igjen og er ganske aktiv.

Har en ganske flat profil, så vil trene mage, bryst og armer fort. Har ganske kraftige lår så trenger ikke stresse mye med det. Orker ikke begynne på treningsstudio før jeg får litt bedre grunnlag, men har nå tilgang på trimsykkel, frivekter og benkpress. Kommer vel et stykke med det. Noen som kan anbefale et enkelt og greit treningsprogram, gjerne med mat-forslag? Siden jeg er naturlig tynn og har høy forbrenning, samtidig som jeg er masse på fjellturer osv nå i sommer, må jeg vel spise litt ekstra for å bygge. Har bare vanlig 8-4 jobb å tenke på nå fremover, så har mye tid å bruke for å gjøre dette ordentlig!

Har lyst å få en litt bedre sommerkropp nå i siste liten, samt legge grunnlag og få interesse for trening slik at jeg kan steppe opp senere :)

Endret av paithlezz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...