paithlezz Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 (endret) Kort bakgrunn: Gutt 20 år, 70kg, 185cm. Alltid vært tynn, men ble plutselig feit og 90kg for et år siden i en tung periode når jeg bare spiste dritt. Slanka meg fort ned til 70kg på 4mnd med å spise et 1-2 måltider om dagen, og noen få turer. Nå spiser jeg vanlig igjen og er ganske aktiv. Har en ganske flat profil, så vil trene mage, bryst og armer fort. Har ganske kraftige lår så trenger ikke stresse mye med det. Orker ikke begynne på treningsstudio før jeg får litt bedre grunnlag, men har nå tilgang på trimsykkel, frivekter og benkpress. Kommer vel et stykke med det. Noen som kan anbefale et enkelt og greit treningsprogram, gjerne med mat-forslag? Siden jeg er naturlig tynn og har høy forbrenning, samtidig som jeg er masse på fjellturer osv nå i sommer, må jeg vel spise litt ekstra for å bygge. Har bare vanlig 8-4 jobb å tenke på nå fremover, så har mye tid å bruke for å gjøre dette ordentlig! Har lyst å få en litt bedre sommerkropp nå i siste liten, samt legge grunnlag og få interesse for trening slik at jeg kan steppe opp senere Endret 15. juni 2014 av paithlezz Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Stronglifts eller Starting Strength. Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 15. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2014 Stronglifts eller Starting Strength. Takk, skal sjekke dem ut Lenke til kommentar
Akse Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Stronglifts eller Starting Strength. I see what you did there Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå