Imlekk Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Hahaha, alle vet jo at veien til mannens hjerte går gjennom kuken. Nei, det er veien til mannens begjær, som blir noe litt annet. Mat er veien å gå. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Det kan være greit å holde seg til en tråd, i stedet for å opprette flere tråder om det samme! Du har allerede skrevet minst en til tråd om hvordan du dro fra ham. Jeg hadde ansett det som frekt om en fyr bare sto opp og dro. Det vil hjelpe om du snakker med ham om det eller om du hadde sendt en melding etter at du dro. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Sendte han en melding og spør om vi skal gjøre noe til uken. Ingen svar på noen timer, og når jeg sender enda en melding, så svarer han og sier han glemte helt og blabla. NOT, for det vet jeg han ikke gjorde i og med han var pålogget og leste meldingen. Så plutselig stiller han meg oppfølgingsspørsmål osv nå. Hvorfor lyver gutter så mye? Dere er så redd for konflikter, dere! FY SKAMME Anonymous poster hash: 9cf7f...580 Gidd å generaliser da... Dere damer lyger ganske mye dere så... Lenke til kommentar
pille Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Du generaliserer i samme setning som du ber andre om å ikke generalisere - fantastisk. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Du generaliserer i samme setning som du ber andre om å ikke generalisere - fantastisk. Nope Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 De fleste lyver vel på et eller annet nivå, om det så er for å si at noen er fin på håret eller er fin i noen klær som man selv synes de ikke er så fin i. Det vanligste er vel hvite løgner for å ikke såre andre og så har folk varierende grader utenom det. Jeg prøver å bare si noe når jeg mener det jeg sier, men hender man blir spurt også. Om det er på en butikk og er en god venninne, så må jeg jo bare si det som er sant - selv om det ikke alltid er det kule svaret Er veldig generaliserende å påstå at alle jenter eller at alle gutter lyver... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå