kloppen Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Har en Dell insp 8100 1000MHz 512 mb ram og en DVD/RW combo 8x8x24 stod det i papiret. Men det tar veldig lang tid å kopiere en cd inn på maskinen, rundt 10 min. noe som tilsvarer ca 8x (1,2mb/s) lese hastighet. Burde det ikke være 24x? Det står 24 i lesehastighet i brenneprogrammer men test med test prog. viser bare 8x-10x. Brennehastigheten er 8x og det stemmer, men det tar like lang tid å lese. Hva er galt? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Se om du har UDMA 2 aktivert på IDE kanalen din. Lenke til kommentar
kloppen Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Hva er det og hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
Becks69 Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 jeg har et lignende problem.. kanskje ikke så treigt som det du fremstiller her, men også at maskinen henger skikkelig, og noen ganger må jeg faktisk restarte maskinen og prøve igjen. Det var spesiellt på en dvd spiller jeg hadde, men også i plextor brenneren min. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Maskinvare>enhetsbehandling>IDE/ATA/ATAPI>secondary IDE> egenskaper>avansert Lenke til kommentar
kloppen Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Står på overføringsmodus, "DMA hvis tilgjengelig" ingen "UDMA" valg finnes, bare "bare PIO". Hva kan det være da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå