iver1234 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Hei! Har en lyspære til skiltnummeret som er gått, så vil jeg skifte pære, men for å skifte pære, så må jeg skru opp noen skruer. De skruene har jeg fust prøvd å spraye WD40 & 5-56 på, men når jeg prøver å skru de opp så bare står de fast, og skruhodet blir mer slitt. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å få opp skruene uten att plastikdekselet blir ødelagt? Lenke til kommentar
iver1234 Skrevet 15. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2014 Jeg er ikke helt sikker på om det vil skade plastikdekselet... Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Det er jo en aldri så liten risiko ja. Har du noen mulighet for å komme til på andre siden av skruen? Lenke til kommentar
iver1234 Skrevet 15. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2014 Mener du på enden av skruen, på den andre siden av skruehodet? I såfall nei... Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Mente på andre siden av skruehodet ja. Visste ikke om du kunne fjerne et eventuelt trekk i bagasjeromsluka og komme til på andre enden. Men da vet jeg rett og slett ikke hva du kan gjøre, annet enn å borre de opp. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 (endret) Ta en vinkelsliper med et tynt blad og kutt forsiktig så du har et rett spor i hodet på skruen og prøv med flattrekker som passer godt i dette sporet. Eventuelt bits til en skralle om du ikke har krefter nok til å løsne skruen med en flattrekker. Husk å saus inn bolten med CRC/WD-40 og la dette virke i 5-10 minutter før du prøver å løsne. Endret 16. juni 2014 av Hansien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå