pille Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Jeg flytter straks sammen med en venninne i en stilig kåk og vi har jo da selvfølgelig egne soverom. Så hvem jeg har besøk av på mitt rom og omvendt er jo vår egen business, hvilket betyr at jeg også kan ta med meg fuckbuddien hjem fra byn og harve over ham når jeg ønsker - selv om hun ikke liker han? ekke det rettferdig liksom? Må jeg spørre først? Han går jo når vi er ferdig og oppholder seg kun på mitt rom Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Skader ikke å snakke med henne før det. Lenke til kommentar
pille Skrevet 15. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2014 Så om hun sier nei fordi hun ikke liker han, så skal ikke jeg ha han med meg hjem? Er mye mer praktisk at han blir med meg enn at jeg blir med ham, ettersom jeg bor så og si next to utestedene Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Jeg sa ikke at hun skulle bestemme. Men hvis du skal gjøre noe hun ikke er glad i, så er det vel en fordel at hun er advart om at dere skal skrape opp gulvet på soverommet ditt sammen Lenke til kommentar
pille Skrevet 15. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2014 Det skjønner hun jo i det jeg tar han med meg fra byen. Skriking og den slags holder jeg meg selvsagt for god for når jeg vet hun er i leiligheten Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 (endret) Bare si ifra at du får besøk. Hva du ellers gjør er ikke hennes sak så lenge lydnivået ikke forstyrrer.....:-) Endret 15. juni 2014 av MoonLight 1 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Det skjønner hun jo i det jeg tar han med meg fra byen. Skriking og den slags holder jeg meg selvsagt for god for når jeg vet hun er i leiligheten Ja, vi vet alle hva som skjer hvis man har med seg noen høylydte hjem. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Si fra til henne Lenke til kommentar
cathastrophe Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Jeg brukte å gi mine roomies en heads up før jeg tok med gutter eller annet besøk hjem. Det handlet ikke så mye om at jeg følte at jeg måtte spørre om deres tillatelse akkurat, men det er greit å vise litt hensyn. La dem slippe å skvette hvis de møter på noen på vei til badet også videre, gi dem en sjanse til å si i fra hvis det av en eller annen grunn passer ekstremt dårlig med besøk akkurat nå også videre. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Går an å sende en heads up melding, men du skal selvfølgelig få lov å ha knullebesøk av og til. Men blir det for ofte kan det jo føles som et inngrep i hverdagslivet, det er DU som bor der, ikke DERE. har vært med mange jenter hjem i både leiligheter og bofellesskap og det går nå alltid bra det Anonymous poster hash: a5042...fa1 Lenke til kommentar
pille Skrevet 16. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2014 Ja, altså, det skal ikke være altfor ofte, kanskje en gang hver andre eller tredje helg. Men er det ekstra ille når hun ikke liker duden fordi broren hans ga hun syfilis? Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Det var da ikke duden sin skyld, selv om det høres ut som en kjip situasjon. Si fra, ikke be om lov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå