AnonymDiskusjon Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Etter jeg hadde sex med han, så dro jeg hjem uten å si hadet - egentlig litt med vilje, men også fordi jeg tror han lå og sov så ville ikke vekke han. Oppfattes det som avvisende eller frekt av meg? Vi har en god tone ellers.. Anonymous poster hash: 16860...c5a Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Hva med å bare oppklare det nå? Problem solved (?) Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 (endret) Hvis han lå og sov, så ser jeg ikke på det som noe problem så lenge dere ses innimellom. Da var det ikke snakk om noe sånt som "final goodbye" liksom. Endret 15. juni 2014 av Molekylet Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2014 Søren. Jeg tror han bare lå sånn halvveis og sov men hørte at jeg stod opp… jeg liker jo fyren litt da, tror jeg, men er redd for å virke masete.. Hva ville dere tenkt dersom jenta bare dro på morgenen uten å si noe? Anonymous poster hash: 16860...c5a Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2014 Jeg har lyst til å se han igjen. Hvordan skal jeg si det? Anonymous poster hash: 16860...c5a Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 (endret) Finn ut av ting selv i livet, ikke spør hver om her minste lille ting du er usikker på, da lærer du aldri noen ting. Endret 15. juni 2014 av Henrik2k 1 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Søren. Jeg tror han bare lå sånn halvveis og sov men hørte at jeg stod opp… jeg liker jo fyren litt da, tror jeg, men er redd for å virke masete.. Hva ville dere tenkt dersom jenta bare dro på morgenen uten å si noe? Anonymous poster hash: 16860...c5a Ingen morgenkos? Awww... Jeg har lyst til å se han igjen. Hvordan skal jeg si det? Anonymous poster hash: 16860...c5a Du kunne vurdere å si "Hei, jeg har lyst til å se deg igjen. Hva med å spille bowling en dag?" Rett på sak funker fjell. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2014 Søren. Jeg tror han bare lå sånn halvveis og sov men hørte at jeg stod opp… jeg liker jo fyren litt da, tror jeg, men er redd for å virke masete.. Hva ville dere tenkt dersom jenta bare dro på morgenen uten å si noe? Anonymous poster hash: 16860...c5a Ingen morgenkos? Awww... Jeg har lyst til å se han igjen. Hvordan skal jeg si det? Anonymous poster hash: 16860...c5a Du kunne vurdere å si "Hei, jeg har lyst til å se deg igjen. Hva med å spille bowling en dag?" Rett på sak funker fjell. Morgenkos… jeg tenkte derimot kanskje han vil ha meg hjem fort som mulig. Spurte han om han blir med på stranda til uka. greit? Anonymous poster hash: 16860...c5a Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Morgenkos… jeg tenkte derimot kanskje han vil ha meg hjem fort som mulig. Spurte han om han blir med på stranda til uka. greit? Anonymous poster hash: 16860...c5a Så teit, alle liker morgenkos! Uh, med mindre man er jækla bakfull. Det er du som kjenner karen. Hvis du tror det er noe han liker, eller i det minste ikke misliker, så er det sikkert en god plan. Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Finn ut av ting selv i livet, ikke spør hver om her minste lille ting du er usikker på, da lærer du aldri noen ting. Noen trenger litt råd også. Det er jo derfor dette forumet finnes... 4 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Du kunne sendt ham ei melding og skrevet "du sov, så jeg ville ikke vekke deg. Snakkes senere" eller noe sånt. Snakk med ham nå da, forklar Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2014 Du kunne sendt ham ei melding og skrevet "du sov, så jeg ville ikke vekke deg. Snakkes senere" eller noe sånt. Snakk med ham nå da, forklar Ja, sa at jeg ville følt det ble litt kleint om jeg ble… han sa det gikk bra, men en annen gang! Så har vi tekstet litt frem og tilbake. så håper vel det er bra... Anonymous poster hash: 16860...c5a Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Høres ut som det gikk bra Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2014 Vi har tekstet frem og tilbake, og han sa jeg måtte komme når jeg ville i morgen på hans ins! Yeey Skal jeg ta med grillmat? Eller blir det too much? Anonymous poster hash: 16860...c5a Lenke til kommentar
Quote Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Moderatormelding Et tulleinnlegg ble fjernet. Kommentering av moderering tas på PM. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Skal dere grille? Om svaret er ja så er det vel bare å ta med? Har dere tenkt å spise hvis ikke? Da kan du jo foreslå grillmat f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå