Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Søren. Jeg tror han bare lå sånn halvveis og sov men hørte at jeg stod opp… jeg liker jo fyren litt da, tror jeg, men er redd for å virke masete..

Hva ville dere tenkt dersom jenta bare dro på morgenen uten å si noe?

Anonymous poster hash: 16860...c5a

Ingen morgenkos? Awww... :(

Jeg har lyst til å se han igjen. Hvordan skal jeg si det?

Du kunne vurdere å si "Hei, jeg har lyst til å se deg igjen. Hva med å spille bowling en dag?" Rett på sak funker fjell.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Søren. Jeg tror han bare lå sånn halvveis og sov men hørte at jeg stod opp… jeg liker jo fyren litt da, tror jeg, men er redd for å virke masete..

Hva ville dere tenkt dersom jenta bare dro på morgenen uten å si noe?

Ingen morgenkos? Awww... :(

Jeg har lyst til å se han igjen. Hvordan skal jeg si det?

Du kunne vurdere å si "Hei, jeg har lyst til å se deg igjen. Hva med å spille bowling en dag?" Rett på sak funker fjell.

Morgenkos… jeg tenkte derimot kanskje han vil ha meg hjem fort som mulig. :p Spurte han om han blir med på stranda til uka. greit?

Lenke til kommentar

Morgenkos… jeg tenkte derimot kanskje han vil ha meg hjem fort som mulig. :p Spurte han om han blir med på stranda til uka. greit?

Så teit, alle liker morgenkos! Uh, med mindre man er jækla bakfull.

Det er du som kjenner karen. Hvis du tror det er noe han liker, eller i det minste ikke misliker, så er det sikkert en god plan.

Lenke til kommentar

Du kunne sendt ham ei melding og skrevet "du sov, så jeg ville ikke vekke deg. Snakkes senere" eller noe sånt. Snakk med ham nå da, forklar :)

Ja, sa at jeg ville følt det ble litt kleint om jeg ble… han sa det gikk bra, men en annen gang! Så har vi tekstet litt frem og tilbake. :) så håper vel det er bra...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...