arsenalfan Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Er ekstremt dårlig til å lese om jenter prøver å sjekke meg opp eller ikke. Stort sett hver gang når jeg er ute på byen, og kommer i kontakt med jenter er det ofte ei jente i løpet av kvelden/natta som sier at jeg likner så sykt på en kjendis. Det er sjeldent det samsvarer med hvem jentene sier jeg likner på, men alltid er det kjendiser som er kjekke. Så prøver jentene å sjekke meg opp med slike "komplimenter"....? Lenke til kommentar
nnys Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Ikke nødvendigvis. Hvilken kjendis i så fall? Foreksempel, så har jeg en venn som ligner på Harry Potter. 1 Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 15. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2014 Ikke nødvendigvis. Hvilken kjendis i så fall? Foreksempel, så har jeg en venn som ligner på Harry Potter. Jeg skrev at det er kjekke kjendiser. Kjendiser som ofte ligger høyt på slike "topp-lister" over hvor kjekke de er. Harry Potter er vel ikke særlig kjekk Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Spørs hvilken kjendis de synes du ligner på. Hjelper nok lite dersom de synes du ligner på en eller annen homofil kjendis. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Relatert spørsmål: Er det positivt uansett kjendis? Og er Will Ferrell kjekk? Lenke til kommentar
nnys Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 (endret) Ikke nødvendigvis. Hvilken kjendis i så fall? Foreksempel, så har jeg en venn som ligner på Harry Potter. Jeg skrev at det er kjekke kjendiser. Kjendiser som ofte ligger høyt på slike "topp-lister" over hvor kjekke de er. Harry Potter er vel ikke særlig kjekk Åja, jeg skumleste litt vel fort… hva er det du lurer på egentlig, ehh? Hvis de selv sier at kjendisene er kjekke, så kan du ta det som et kompliment. Endret 15. juni 2014 av Angeliqa Lenke til kommentar
pille Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Så prøver jentene å sjekke meg opp med slike "komplimenter"....? Ja, det flommet mildt sagt pent over trusekanten min sist jeg traff deg. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Ja, det flommet mildt sagt pent over trusekanten min sist jeg traff deg. Tsssk. Sarkasme ekke fint. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Ikke nødvendigvis. Hvilken kjendis i så fall? Foreksempel, så har jeg en venn som ligner på Harry Potter. Jeg skrev at det er kjekke kjendiser. Kjendiser som ofte ligger høyt på slike "topp-lister" over hvor kjekke de er. Harry Potter er vel ikke særlig kjekk Harry potter er jo veldig populær blant damene Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Hva dem sier kan nå være så mangt, du må heller fokusere på kroppsspråk, holder dem øyekontakt med deg, tar dem på deg, fniser, ler, er veldig forkusert på deg. Så kan du sannsynligvis gli en arm bak ryggen dems og trekke dem litt nærmere deg mens du ikke sier noe, er hun med på det så er hun klar for å ta imot pikken din. det avgjøres alltid ved første fysiske move. Anonymous poster hash: 5e81d...f81 Lenke til kommentar
pille Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Ja, det flommet mildt sagt pent over trusekanten min sist jeg traff deg. Tsssk. Sarkasme ekke fint. Det er faktisk helt sant, jeg har ikke på mange måneder lekket så heftig som da jeg traff Arsenalfan. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Det er faktisk helt sant, jeg har ikke på mange måneder lekket så heftig som da jeg traff Arsenalfan. Huh, ja da så. Bra for han Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Si at hun og likner på en kjendis, men du husker ikke hvilken. Det vil gjøre henne gal å ikke vite om det er en stygg eller pen kjendis du tenker på. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 (endret) Er ekstremt dårlig til å lese om jenter prøver å sjekke meg opp eller ikke. Stort sett hver gang når jeg er ute på byen, og kommer i kontakt med jenter er det ofte ei jente i løpet av kvelden/natta som sier at jeg likner så sykt på en kjendis. Det er sjeldent det samsvarer med hvem jentene sier jeg likner på, men alltid er det kjendiser som er kjekke. Så prøver jentene å sjekke meg opp med slike "komplimenter"....? HAHAHAH beklager, jeg tenker bare på den Telenor reklamen, med han på toget i Paris!!! - No, no! You don't have to do that...! I can just use my cellphone!" Endret 17. juni 2014 av Skipstrixy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå