Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Prøver å sjekke meg opp?

Anbefalte innlegg

Er ekstremt dårlig til å lese om jenter prøver å sjekke meg opp eller ikke.

Stort sett hver gang når jeg er ute på byen, og kommer i kontakt med jenter er det ofte ei jente i løpet av kvelden/natta som sier at jeg likner så sykt på en kjendis. Det er sjeldent det samsvarer med hvem jentene sier jeg likner på, men alltid er det kjendiser som er kjekke.

Så prøver jentene å sjekke meg opp med slike "komplimenter"....?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke nødvendigvis. Hvilken kjendis i så fall? Foreksempel, så har jeg en venn som ligner på Harry Potter. :p

Jeg skrev at det er kjekke kjendiser. Kjendiser som ofte ligger høyt på slike "topp-lister" over hvor kjekke de er.

Harry Potter er vel ikke særlig kjekk :)

Lenke til kommentar

Ikke nødvendigvis. Hvilken kjendis i så fall? Foreksempel, så har jeg en venn som ligner på Harry Potter. :p

Jeg skrev at det er kjekke kjendiser. Kjendiser som ofte ligger høyt på slike "topp-lister" over hvor kjekke de er.

Åja, jeg skumleste litt vel fort… hva er det du lurer på egentlig, ehh? Hvis de selv sier at kjendisene er kjekke, så kan du ta det som et kompliment.

Endret av Angeliqa
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Harry potter er jo veldig populær blant damene ;)

Lenke til kommentar

Hva dem sier kan nå være så mangt, du må heller fokusere på kroppsspråk, holder dem øyekontakt med deg, tar dem på deg, fniser, ler, er veldig forkusert på deg. Så kan du sannsynligvis gli en arm bak ryggen dems og trekke dem litt nærmere deg mens du ikke sier noe, er hun med på det så er hun klar for å ta imot pikken din. det avgjøres alltid ved første fysiske move.

Anonymous poster hash: 5e81d...f81
Lenke til kommentar

Ja, det flommet mildt sagt pent over trusekanten min sist jeg traff deg.

Tsssk. Sarkasme ekke fint.

Det er faktisk helt sant, jeg har ikke på mange måneder lekket så heftig som da jeg traff Arsenalfan.

Lenke til kommentar

Er ekstremt dårlig til å lese om jenter prøver å sjekke meg opp eller ikke.

Stort sett hver gang når jeg er ute på byen, og kommer i kontakt med jenter er det ofte ei jente i løpet av kvelden/natta som sier at jeg likner så sykt på en kjendis. Det er sjeldent det samsvarer med hvem jentene sier jeg likner på, men alltid er det kjendiser som er kjekke.

Så prøver jentene å sjekke meg opp med slike "komplimenter"....?

HAHAHAH beklager, jeg tenker bare på den Telenor reklamen, med han på toget i Paris!!! :rofl: - No, no! You don't have to do that...! I can just use my cellphone!" :rofl:

Endret av Skipstrixy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...