pille Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Jeg synes grønnsåpe lukter så fantastisk godt, flere som er enig? Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Støtter den! Grønnsåpe og bensin er vel noe av det beste synes jeg 5 Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Det er mange parfymer som lukter godt, men grønnsåpe lukter rett og slett rent. Hvis ikke det var så fryktelig tiltak å skrubbe gulvet skulle jeg vaska parketten med grønnsåpe hver dag. Finnes det parfyme med grønnsåpelukt, forresten? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Jeg syns dove og lano lukter godt, grønnsåpe er vondt Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Støtter Dove, men lano nei. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Støtter Dove, men lano nei. Jeg prøvde å spise lano engang når jeg var liten for å sjekke om det smakte godt men smakte bare sterkt og jævlig Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Haha! det er det fler som har gjort:P drakk såpeboblevann jeg, gulpa bobler i timevis! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Haha! det er det fler som har gjort:P drakk såpeboblevann jeg, gulpa bobler i timevis! Haha det har jeg sett se på tegnefilmer, visste ikke at det kunne skje i virkeligheten Er ikke det egentlig farlig og spise såpe? Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Tar litt i når jeg nevner timevis, men noe gurgla jeg ut faktisk haha, jo er vel ikke sunt. men det er vel ikke lano heller! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Tar litt i når jeg nevner timevis, men noe gurgla jeg ut faktisk haha, jo er vel ikke sunt. men det er vel ikke lano heller! Nei Det var første og siste gang jeg noen gang spiser såpe, eller tror jeg gjorde en anne gang også Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Tar litt i når jeg nevner timevis, men noe gurgla jeg ut faktisk haha, jo er vel ikke sunt. men det er vel ikke lano heller! Nei Det var første og siste gang jeg noen gang spiser såpe, eller tror jeg gjorde en anne gang også Samme her, trur vi lærer etter en gang, når det kommer til såpe Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Hehe jeg kjøpte nylig til og med dove deodorant som er for damer men liker lukte så mye og har så lenge jeg kan huske jeg har bodd for meg selv brukt lano såpe. Helt til nylig når jeg fikk lyst til å prøve nye såper, føler jeg er litt utro mot lano, vi har vært sammen i mange år. Hun har vært både på hendene mine og smurt utover kroppen min Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Her går det i palmolive SPA, fancy, hehe... LANO FOR LITEN OG LANO FOR STOR Lenke til kommentar
pille Skrevet 15. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2014 Hvordan kan "harvey ryan" se mine tråder og skrivei dem, når jeg har blokka han? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Hvordan kan "harvey ryan" se mine tråder og skrivei dem, når jeg har blokka han? Dette er et forum hvor alle kan se alle tråder, bare fordi du har blocket meg betyr ikke at jeg kommer til å la være å poste i noen tråder du starter, dette var en tråd som var interessant for meg å poste i Her går det i palmolive SPA, fancy, hehe... LANO FOR LITEN OG LANO FOR STOR Og lano for gamle hehe Lenke til kommentar
pille Skrevet 16. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2014 Så koselig, HR, at du finner grønnsåpe interessant, det varmet virkelig å høre at jeg kunne fange interessen din ved å tematisere grønnsåpe Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 (endret) Hva skulle vi ha gjort uten grønnsåpe?! Verden blir et så mye finere sted med! Endret 16. juni 2014 av Stian Aarskaug 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Jeg får faktisk lyst til å starte en egen såpe tråd for å diskutere såper, hvilken vi liker best og hvilken vi bruker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå