Gjest member-296438 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Dette var stilig, med en flott komp. Legger merke til speilingen i støtfangeren, som tilfører et flott moment i bildet. Flott med de forskjellige fargene på bilene, som får liv i bildet. Får det nesten til og " boble" over av minner fra min fars 56 mod, som vi tilbrakte mang en sommer i langs norske veier. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 15. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2014 Dette var stilig, med en flott komp. Legger merke til speilingen i støtfangeren, som tilfører et flott moment i bildet. Flott med de forskjellige fargene på bilene, som får liv i bildet. Får det nesten til og " boble" over av minner fra min fars 56 mod, som vi tilbrakte mang en sommer i langs norske veier. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ..ja dette er bobler på rad.. det er veldig nostalgisk synes jeg også min morfar hadde alltid boble også.. de er fine! MVH Tove Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 16. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2014 Superb!! Tusen takk for tilbakemeldingen fra deg Gro!! MVH Tove Lenke til kommentar
nutini Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Hei Tove. Her har du klart å formidle et spennende bilde av en rekke med "bobler". Liker veldig godt utsnittet,tøft ! Arvid. 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 17. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2014 Hei Tove. Her har du klart å formidle et spennende bilde av en rekke med "bobler". Liker veldig godt utsnittet,tøft ! Arvid. Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen fra deg Arvid!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Hei Tove ! Fremragende , flott komposisjon , flotte farger og masse fine detaljer. Får nostalgisk flashback av disse boblebildene , har tlibrakt adskillige mil som passasjer og sjåfør i min far's bobler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg