skjelsba Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Noen som vet hvordan jeg kan få iTunes til å få kontakt med CD-brenneren min? Cd'er jeg setter inn kommer ikke opp i iTunes og jeg kan heller ikke brenne (står at det mangler cd-brenneprogramvare). Skikkelig dårlig at det ikke funker på alle atapi-spillere! Har en Matshita UJDA740 kombo-drive som kom med min IBM Thinkpad R40. Vet at denne stasjonen også er blitt levert med bl.a. dell latitude 4150. Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 Fant svaret. Det er appe som har en skrivefeil i konfigurasjonsfilen. dette er oppskriften på fikse det om du skulle ha et liknende problem: (på engelsk da det er klippet fra en mail jeg skrev til en amerikaner med samme problem) 1. Open the file gcdroem.cfg in notepad (located in program filesitunescd configuration) 2.Search for UJDA740. when you find it, add a space between "Matshita" and "UJDA770". (the name has to equal the name of the cd-rom that you find in 'hardware' in 'system' in the control panel) 3. Save the file. 4. Move the folder "cd configuration" to desktop. 5. open iTunes, 6. close iTunes. 7. Move the folder back to the iTunes directory. 10. Open itunes and start ripping! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå