Edstro Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 eg har et lydkort men eg vet ikkje vor eg finner driveren til lydkortet mitt. Eg har et creative lydkort. Noen som kan gi et svar... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 På creative sine hjemmesider... "Support Europe" -> "Drivers" osv. Hvilket lydkort er det forresten snakk om? Creative har jo et titalls om ikke hundrevis av modeller. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 http://uk.europe.creative.com/support/driv...ers/welcome.asp Lenke til kommentar
bambam Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 www.google.com is your friend Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Nå må folk slutte med det der Google-greiene sine. Hvis folk spør om noe og vi vet svar eller kan henvise til svaret, så kan vi vel hjelpe mener jeg. Ingen plikt å hjelpe, men jeg vet selv hvor greit det er å få svar på problemstillinger jeg sliter med. Har man først "slitt seg i hel" og trykket reply så kom med et svar i stedet for å henvise til google. Eller har dere "google is your friend" på en macrokey ? Stort sett alle spørsmåle på hele forumet kan vel besvares med ting som "Googel is your friend" "Søk så skal du finne" osv... Skulle tro enkelte brukere er sponset av google.com og får provisjon av å vise til siden deres. (Det var nå min mening.) Lenke til kommentar
Galandrik Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hei! Nei, man kan ikke laste ned og installere grunn-driverene fra creatives hjemme side. For der finnes kun oppdateringer som bygger på installasjons cd'en. Dersom du ikke har installasjons cd'en må du enten kjøpe cd'en på creatives hjemmeside eller du kan lete i support forumet. Der vil du finne en link som leder til et sted hvor du kan laste ned installasjons cd'en. (Den er stor ca 130MB, strippet, eller ca 350 full) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå