Bahaa Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 (endret) Hei! Altså, jeg vet ikke om dette er riktig sted å starte denne tråden her, men fant ikke noe annet sted å legge det. Greit, så jeg er da 14 år, med ganske store øyenbryn. Jeg napper/barberer i midten, så jeg hvert fall ikke har monobryn. Jeg napper så vidt litt rundt bryna mine, men jeg tørr ikke å ta så mye, så det ikke blir helt skjevt og rart. Uansett, det jeg lurer på, er om det er mulig at jeg tar meg en tur til frisøren, og at de napper bryne mine, uten at det ser feminint ut? Og burde jeg i det hele tatt få de nappet? Her er forresten brynene mine nå: http://gyazo.com/12cbf60e11c4aa0f2b151bda2f1cbc78 Grunnen til at jeg i det hele tatt vil få de nappet, er fordi det faktisk har hendt at noen randome har ledd og gjort narr av dem og i tillegg, er ikke det motsatte kjønn sånn veldig glad i de Mvh, Balder. Endret 15. juni 2014 av Bahaa Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Lær deg og nappe selv. Tips og triks for mannfolk finner du på ulike steder på nett, søk på engelsk så finner du litt av hvert. Du sparer drøssevis med penger ved å gjøre deg selv. Fordi begynner du først å nappe så vil de raskt vokse ut igjen. Selv napper jeg to ganger i uken :-) 1 Lenke til kommentar
Bahaa Skrevet 15. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2014 Lær deg og nappe selv. Tips og triks for mannfolk finner du på ulike steder på nett, søk på engelsk så finner du litt av hvert. Du sparer drøssevis med penger ved å gjøre deg selv. Fordi begynner du først å nappe så vil de raskt vokse ut igjen. Selv napper jeg to ganger i uken :-) Skal søke det opp nå! Takk for svar. Men en ting til, er det sånn at man absolutt ikke skal nappe ovenfor men kun under? For jeg har litt små hår rundt ovenfor også. Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 (endret) Du kan nappe både over og under. Ikke noe galt i det. Har ikke skadet meg ivertfall :-) Muligens du vil ha litt "vondt" i starten, mange er veldig følsomme, men så venner huden din seg til nappingen. Napping er en kunst i seg selv, husker den tiden da jeg nappet brynene til min søster fordi hun var så dårlig. Jeg anbefaler at du sitter ved et vindu i dagslys med et speil, da ser du alle hårene. På badet eller ulike rom kan lyset være litt anderledes og hårren er ikke så tydelige. Ikke vær nervøs, men ta det forsiktig så går det unna på en behagelig måte. Endret 15. juni 2014 av MoonLight 1 Lenke til kommentar
Shotflaks Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Har lest mye om at man ikke skal nappe over? E det feil? Synes alle har sagt at det e fyfyfy å nappe over. 1 Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Det er maaaaange som napper over. Det kommer ann på hvordan du vil ha dem, men å nappe over skader ikke. Noen får litt mer bryn på oversiden som kanskje ikke er så pent, så å nappe det bort er ikke noe galt. 2 Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 (endret) Det er maaaaange som napper over. Det kommer ann på hvordan du vil ha dem, men å nappe over skader ikke. Noen får litt mer bryn på oversiden som kanskje ikke er så pent, så å nappe det bort er ikke noe galt. Syns altså ikke at du skal nappe i det hele tatt. Det er flott med kraftige øyenbryn. Mulig at du lar deg påvirke av kulturen her i landet, men i mange andre land er kraftige bryn, særlig på gutter/ menn, helt vanlig. Syns bare du skal være stolt over at du skiller deg litt ut. Dessuten, hvis man har begynt å nappe over og under og i midten, blir det et svare styr å opprettholde, du må nappe i hvert fall hver 2. dag, ellers ser det ikke bra ut. Skikkelig dumt å bli avhengig av en pinsett, fx når du skal på ferie og sånne ting....Nei, ikke gjør det, vær den du er, du er tross alt ikke en jente...:-) obs, var meningen å svare Bahaa, ikke Moonlight, sorry... Endret 16. juni 2014 av hebbelilla 2 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Gjør det du mener er best for deg selv.Om du vil føle deg bedre ved å gjøre noe så enkelt som å nappe øyenbrynene, så gjør det! Men kanskje det kunne vært en idé å få det gjort profesjonelt første gangen slik at du ser hvordan det bør være? 1 Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 (endret) Litt vansklig å se hvor mye du kler øyebrynene dine siden vi ikke ser hele ansiktet ditt. Jeg synes uansett du skal beholde de slik de er, med mindre du ikke liker de i det hele tatt. Kraftige øyebryn er fint det Endret 16. juni 2014 av -Twix- 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Du kan nappe imellom, men ellers skal du la være, det er manndig med ordentlige øyenbryn. 3 Lenke til kommentar
Bahaa Skrevet 16. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2014 (endret) Takk for alle svar Altså, tror jeg tar å napper forsiktig rundt. Liksom, finpusse litt rundt omkring, men lar de være like kraftige som de allerede er. Setter tråden som løst jeg, da jeg føler at spørsmålet mitt har blitt svart. Endret 7. juni 2015 av Bahaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå