Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den ene er på 40% rabatt. Det stemmer ganske bra med prisen også, Opprinnelig 1390kr, med 40% rabatt havner man på ca 850kr.

Så tipper det er samme produkt. Kanskje den billige er en eldre modell, altså fjorårsmodellen.

 

Men hvorfor kjøpe Beats? Det er ikke spesielt bra hodetelefoner lydmessig. Betaler mye for en "kul" logo og se ut som alle andre med iPhones...

Lenke til kommentar

Må dessverre si meg enig i de andre i tråden her.

Beats er ikke merket man ønsker seg skal man ha mest for pengene eller ha den beste lyden.

Det finnes utallige andre bra hodetelefoner man kan se på, har du noen spesielle ønsker og poster de her så kanskje noen kan hjelpe deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor ikke vurdere AudioTechica, Sennheiser, Beyerdynamic, AKG eller Denon istedet? I den prisklassen du satser på får du faktisk veeeeldig bra lyd.

Dette er den generelle setningen på de fleste tester:

Verdict

Realising quite how poor the original Solo headphones sounded for their money, Monster has improved sound in the Beats HD. However, it hasn't done nearly enough. An attractive design offering good comfort can't hide that their muddy sound cannot be justified at the price.

Lenke til kommentar

Beats var kul når jeg var 10 år gammel og ikke visste bedre. De ser ikke nødvendigvis så ekstremt bra ut (spesielt studio versjonen) og lydmessig er de en vits. Tydeligvis har jo du en svært lav standard når det kommer til lyd, så Beats passer nok perfekt til deg da. I tillegg koster de jo 1400, noe som jeg ville nærmest kalt for svindel...

Endret av Tkse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...