Kentinho Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 (endret) Hei! Skal omsider skifte ut min Lumia 920 med en nyere og lettere modell. Selv om Windows har vært en fin opplevelse så er dette en murstein av en telefon og app-utvalget er fremdeles veldig skuffende. Tror det blir Andriod igjen nå. Jeg er ikke interessert i å betale over 5k for de nyeste toppmodellene, så det blir nok sjiktet under. Har sett mye på LG G2 som virker som en telefon som gir deg mye for pengene. Eneste ankepunktet jeg har er størrelsen. Selv om den er tynnere og lettere enn min 920 så er den fryktelig lang. Synes egentlig iPhone er en fin størrelse, men noe mindre er ikke aktuelt. Siden telefonen stort sett brukes til surfing så er skjerm og batteri mine viktigste kriterier. Også her scorer G2 veldig bra. Hvordan er Samsung S4 sammenlignet med G2? Finnes det andre modeller i dette sjiktet jeg burde vurdere? Endret 15. juni 2014 av Kentinho Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Nexus 5. Har selv LG G2. Helt grei telefon. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Nexus 5 har jo forferdelig batteritid.. LG G2 eller G3 som kommer til neste måned er vel heller noe å satse på. Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Lukter nok G2 her. Best batteritid av smarttelefonene, raskest av forrige gen av mobiler (som er de du får for under 3500) samt god skjerm. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Nexus 5 har jo forferdelig batteritid.. LG G2 eller G3 som kommer til neste måned er vel heller noe å satse på. Har ikke noe å utsette på batteriet på min Nexus 5.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå