Gå til innhold

Hva drømmer du?

en mann

Anbefalte innlegg

Dette har vel ingenting med drømming å gjera, men lurte på om nokon har våkna opp med manglande kontroll over armer?

Jepp! En gang våkna jeg uten følelse i hele venstre beinet - det gjorde så usansynlig vondt da jeg begynte å få tilbake følelsen.

Det er foresten ikke mangel på blodtilførsel når du ikke kjenner armer og bein, det er nervebaner eller noe som kommer i klem. Det ville ikke vært helt sunt å miste blodtilførselen til en arm gjennom en hel natt. *grin*

Har faktisk drømt at jeg og masse kamerater har blitt henretta. Ganske nasty. Første dagen i forsen, alle ble bare stillt opp mot en vegg, ti og ti, så ble de meid ned. Sånn holdt det på, mens jeg stod og venta på min tur. I tillegg var det masse bra damer utenfor leiern - syk drøm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette har vel ingenting med drømming å gjera, men lurte på om nokon har våkna opp med manglande kontroll over armer?

Jepp! En gang våkna jeg uten følelse i hele venstre beinet - det gjorde så usansynlig vondt da jeg begynte å få tilbake følelsen.

Det er foresten ikke mangel på blodtilførsel når du ikke kjenner armer og bein, det er nervebaner eller noe som kommer i klem. Det ville ikke vært helt sunt å miste blodtilførselen til en arm gjennom en hel natt. *grin*

Meinte ikkje at det forsvant heilt, men at det kom for lite blod til, men eg bøyer meg i støvet for din forklaring på fenomenet :)

Lenke til kommentar

I natt hadde jeg seriøst en av de dummeste drømmene jeg noen sinne har hatt.

Onceandawhile så drømmer man en drøm eller to som man likegodt kunne vert foruten... :wow: Jeg drømte nemmlig at jeg var på jobb, og her jobba det masse mannfolk. Jeg som seff var veldig i koffert humøret drev og vitsa med dem en masse corny halvperverse vitser... hvorav mennene bare ble mer og mer innpåsliten, og til slutt så var det en fyr som begynnte og følge etter meg menst han vifta med tissen sin... :wow::wow::wow: Dette førte til at jeg ble så mektig forbanna... ble like sint som Hulken og så knuste jeg ett skap eller noe og så datt jeg overende...

Det siste jeg "så" før jeg våkna var mannen med tissen som kom mot meg... :shrug:

Lenke til kommentar

Sjekk denne:

http://www.lucidity.com/NL11.DreamRecall.html

Prøvd det i to netter nå, huskal deler av 2 drømmer den første natta, og deler av 4 den neste.

Det som er lit surt er at jeg ikke har klart og huske noe særlig sammenhengende av drømmenne mine.

Sykaste av de drømmanne jeg husker fra de siste netanne er at Bestemorra mi tok kontroll over huset :wow::lol: Det ble matrasjonering. Jeg prøvde og stjele til meg noe pottetguld, men ble nesten fakka. (Hvorfor stjele potetguld når man sulter :roll: ??? Er jeg syk?? Hvorfor ville bestemorra mi ta over huset?? Ho er jo faktisk bare snill og grei.) Husker bare et par sener fra den drømmen da.

Beste drømmen jeg kan huske er at jeg hadde sex med to damer :woot: Det aller feteste med det var at det virka syklig ekte og, jeg hadde til og med de gode følelsenne i meg når jeg vokna fra drømmen. (Jeg var ikke så uheldig som Ali G :lol: Men det var desverre ikke to damer der når jeg vokna opp heller :grine: )

Lenke til kommentar
Beste drømmen jeg kan huske er at jeg hadde sex med to damer :woot: Det aller feteste med det var at det virka syklig ekte og, jeg hadde til og med de gode følelsenne i meg når jeg vokna fra drømmen. (Jeg var ikke så uheldig som Ali G :lol: Men det var desverre ikke to damer der når jeg vokna opp heller :grine: )

Det er no drit når sånt skjer. Hender jeg drømmer at jeg kliner med damer, og det føles skremmende ekte. SÅ våkner jeg opp og er helt i hundre - bra nedtur når du skjønner at du har drømt.

Lurerer på hvordan det er å leve noen år i en drømme verden. To år med sammenhengede drømming - kunne blitt interessant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...