Gå til innhold

Hva drømmer du?

en mann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

noen ganger når jeg drømmer så er det 100% likt som å være våken og jeg tror jeg er våken, jeg føler smerte og allting, det er skikkelig speisa. heldigvis vet jeg at jeg er våken når jeg faktisk er våken.

jeg husker godt hvordan jeg drømmer men det er sjelden jeg husker hva jeg drømmer. en drøm jeg drømte for over 10 år siden husker jeg like godt som om jeg drømte den for 5 minutter siden, da falt jeg ifra himmelen og ned imot bakken, jeg ser bakken nærme seg fortere og fortere og like før jeg knuser ned i bakken våknet jeg. da begynte jeg å grine (jeg var kun 5 år gammal!), siden den gang har jeg hatt høydeskrekk :)

Lenke til kommentar

Huh... har hatt en lignende drøm jeg..

Da satt jeg i en bil som plustelig begynnte og trille bakover, nedover en kronglete kjerrevei oppover ett fjell. Plutselig så kommer det en bratt sving, og akkuratt i det jeg kjenner bakhjulene til bilen ramle utfor så våkner jeg...

:wow:

Det kan forklare hvorfor jeg alltid har vert små nervøs når folk skal kjøre langt utpå kanter og sånne ting... :shrug:

Lenke til kommentar

Dei daumane eg kan huska har svært kjedelige, skjer liksom ikkje så mykje.

Har og ein tendens til å våkne av at eg sparker med beina, utan å huske grunnen til dette.

I tillegg så har eg ein tendens til å kommunisere med folk som vekker meg, uten å huske det. Mamma har det ofte veldig morsomt når ho vekker meg, eg har visst sagt følgande ting:

Ka video?

Gidd ikkje til Bergen alikavell

Flyet går ikkje endå

etc.

kor vidt dette er temaer i draumene mine, veit eg ikkje men det kan jo virke sånn. har og ein tendens til å komme med historier om kor sjuk eg er, når eg blir vekka, uten å huske det.

Det verste eg veit er når katten blir slept inn på rommet mitt om morgonen, mens eg ligger å sover. Han har ein tendens til gnage meg i skallen, legge seg oppå trynet, bite meg i trynet. Mens han driver på sine sadistiske morgonsritualer så er eg ein plass mellom drømmeland og bevisthet. Du blir gradvis klar over at noko driv å gnager/biter deg, men du er ikkje heilt bevisst så du klarer ikkje å finne fram til kva det er, det er den verste måten å våkne opp på.

Lenke til kommentar

Prøv og ha ei katte i senga som plutselig finner ut at den skal leke spidd tåa klokka 3 om natta da... eller som driter innierst inne under senga kl 6 om morran så det ikke er håp og leve i det rommet de neste 6 timene MINST!

Jau... dette var den tiden katta var sterilisert og måtte holde seg inne i 10 dager for at stingene skulle gro. Ute katt som hun er så ble det jo en del fasader og rablerier av det... :roll:

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Jeg pleier å drømme at jeg faller, sånn at hele kroppen spenner seg.. Det er skikkelig irriterende :grine: Noen gang har jeg også fine drømmer da :D

Det er så sykt kult!

Har sett det i illvit en gang. Ingen som klarer å forklare det. Rare greier altså.

Jeg sovnet i timen i dag, og fikk en sånn fallerykning...Flaut? Ja! :lol:

Lenke til kommentar

husker aldri noen av drømmene mine.. :!: (er 15 år gammel..)

men jeg hadde en morsom episode med fetteren min nå i sommer.. ble med han til finnmarka i sjarken hans... jeg sov nesten hele tiden unntatt siste kveld og dagen etter... (pga. sjøsyke og generell trøtthet) :mrgreen:

Jeg satt på førerplassen og spillte gameboy midt på natta mens han nylig hadde lagt seg nede i lugaren etter en fest..

etter en stund, så står han opp, og skal ut (og pisse over rekka?)(husker ikke om han sa det, eller om jeg regnet med det..) :shrug:

da han har vært ute lenge (for å bare pisse) så tar jeg en titt ut av døra som stod på gløtt, så ser jeg han klatre opp og inn i båten fra utsiden av rekka... :wow: tilsynelatende tørr..

når han da kommer inn, og viser seg å faktisk være tørr, så spør jeg hva det var han gjorde.. "kjente på vannet" sa han.. når jeg da spurte hvorfor han kjente på vannet, fikk jeg ikke noe svar..

etter det, så prøvde han å sove både stående og sittende innenfor dørkarmen et par ganger før han gikk la seg i kahytten. :lol:

dagen etter, så kunne han ikke huske noen ting av det som hadde skjedd.. hehe..

og det viste seg at han hadde gått i søvne.. :lol::lol:

Lenke til kommentar
Prøv og ha ei katte i senga som plutselig finner ut at den skal leke spidd tåa klokka 3 om natta da... eller som driter innierst inne under senga kl 6 om morran så det ikke er håp og leve i det rommet de neste 6 timene MINST!

Satan! Bikkja dreit under senga mi i går, liten valp som løper rundt å lager f***. (ganske kul forsåvidt) Hun pleier også å gnage og grave i/på høytalern min, skjønner ikke hvor lyden kommer fra.

Hater å bli vekt av dyr.

Forsåvidt drømmer jeg ganske mye sykt.

En gang drømte jeg at jeg drukna. Plutselig kjente jeg bare at nesa og munnen fyltes med vann, så våkna jeg. Lå med øynene oppe og greier, men greide ikke å bevege meg eller puste - var grise-ekkelt.

Drømmer alltid i farger, hørt noe om at de fleste drømmer i svart-hvitt. Høres kjedelig ut... :shrug:

Lenke til kommentar

drømmer stadig vekk om damer:) ikke noe seksuelt eller noe. bare

snakker med dem, ler og har det gøy. så må vi selvfølgelig gjemme

oss litt. hun jeg er sammen med er minst like sjalu i drømmene mine

som hun er i virkeligheten, så vi (jeg og drømmedama) ender ofte opp

i en gang eller på et kjøkken der vi snakker og morrer oss. av og

til kribler det litt, nesten som at det er "love" i luften, der vi står

å snakker.

drømmene ender ofte opp i at dama tar oss i å snakke sammen.

jeg prøver å forklare at vi bare har snakket, men hun greier å

lage et lite ****** ut av det alikevell.

alternativ slutt på drømmen er at drømmedama ikke var så interessant

å snakke med, og jeg begynner å drømme om andre ting.

drømmedama er ikke pamela eller lignende. det er bare en helt vanlig

jente. settingen er av og til som på et lite forspill, eller en fest, men

ingen av oss (jeg eller drømmedama) drikker.

da jeg var liten hadde jeg et mararitt som gikk igjen og igjen en god

stund. drømte at "portveien 2" var tatt over av skumle hekser

som fløy rundt huset på sopelimene sine. så lo de på en sånn ekkel

måte.

Lenke til kommentar
masse prat om drøm

Vel, mine drømmer er av den morbide sorten. Jeg har ofte sett meg selv bli drept i drømme. Og det verste er at jeg ikke syns det er freaky i det heletatt når jeg våkner.

Eller, kanskje en gang, da jeg var nummen og kald i hele høyrebeinet fordi jeg nettopp hadde drømt at hovedpulsen i låret ble kutta med tapetkniv av en massemorder... :roll:

.. men ellers har jeg det fint! :nice:

--

Ellers må jeg legge til at jeg ser at LOVE-smileyen min har blitt lagt inn her! (den brukte jeg på Penta i sin tid) Anyway, DET er flott. Den er så søt atte! *grin*

Lenke til kommentar

Dette har vel ingenting med drømming å gjera, men lurte på om nokon har våkna opp med manglande kontroll over armer? Av og til våkner eg med hendene bak nakken/hovudet, og då har det kommt for lite blod til armane og dei har "sovna" og er heilt uten følelse. Må liksom vippe meg framover slik at armane detter ned slik at blodet kan begynne å flyte fridt igjen. Ganske ekkelt å våkne opp med armer som er heilt lamme frå skulder og ned. Har faktisk aldri hørt om nokon andre som har opplevd dette, skjer med meg eit par gonger i løpet av året. Nokon andre som har hatt liknande opplevelser?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...