Gå til innhold

Hva drømmer du?

en mann

Anbefalte innlegg

Fyf... så du fortjener bank tor..

Har riktignok sovet i samme seng som en gutt ,men vil si at jeg er langt ifra Homofil altså..

Skjuse me dah...

Har jeg sagt at du er homo da?

Men siden du "tok deg nær" av det så begynner jeg og lure..

Hihi...

:grin::grin::grin:

Hehe.. Håper virkelig du ikke tror at jeg er Homoseksuell altså..

Er endel folk i klassen som har sagt at jeg er tvilsom , og dermed tar jeg meg nær av det. Kanskje ikke så rart når jeg går rundt og danser og driver med rompevrikking i klasserommet når jeg ikke har noe annet og finne på..

Men kan forsikre deg om at jeg er 100% hetro (tror jeg. Har avvist 1homse , så det er mer enn de fleste så det teller vell for at jeg er hetro?)

*savne*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

Jeg pleier å drømme at jeg faller, sånn at hele kroppen spenner seg.. Det er skikkelig irriterende :grine: Noen gang har jeg også fine drømmer da :D

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Jeg pleier å drømme at jeg faller, sånn at hele kroppen spenner seg.. Det er skikkelig irriterende :grine: Noen gang har jeg også fine drømmer da :D

Åssen er de fine drømmene da?

Om mat, vel :lol:

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Om mat, vel  :lol:

And og sånn? En saftig hamburger?

Nei nei, ikke noe dyrekjøtt. Sånn vaniljeyoghurt, jordbær og sånt :yes: Finnes det noe bedre å drømme om? Neppe! :-)

Lenke til kommentar
Hadde vært mye tøffere om man kan forutsi en drøm..

Som inatt skal jeg drømme om at jeg får 3 deilige damer med meg hjem, og de skal vaske hele huset mitt i en G og Pushup BH.

Og når de var fedig så hadde vi tatt og kost oss i det boblebadet som jeg kun har i drømmen. og etterpå gått i sengs med dem 3 og hatt den ville natta :p

Det går faktisk ann. Eg skal kjøpe meg boken der forskere forklarer kordan man kan mestre det å kunne bestemme kordan drømmene skal være. Leste dette i illuistrert vitenskap.

http://www.lucidity.com/

Lenke til kommentar

Jeg hadde den evig kjipe drømmen igår. Eller natt til idag da. Jeg lå i sengen og fikk ikke sove. Problemet var da at jeg tenker på positive og negative ting som har skjedd i løpet av dagen. Når de positive punktene var ferdig (Er somregel alt for få av dem) så kom jeg til de negative og de er det alltid nok av.

Det gikk tilogmed så langt at jeg tenkte tilbake på Begravelsen av Bestefaren min som gikk bort for omtrent 2år siden. Jeg drømte ikke ,men jeg så det for meg..

At han sto opp av kisten og gikk imot meg..

Det er sjelden jeg har vært så skremt for og si det slik ,men jeg har jo vært mer eller mindre ikke meg selv i det siste da.. ;)

Lenke til kommentar

Accce: Du har så rett så rett.. Det er meget sjelden jeg sovner med en gang og da tenker jeg over hva jeg kunne ha gjort anderledes iløpet av en dag det har hendt at jeg har fortvilet litt over ting som jeg (ikke) har gjort den dagen ,men rart nok så har jeg overlevd.

CreatureCanis: Før du sier at du er på kanten så må du jo definere hva som er normalt. Det er en definisjon som jeg har prøvd og finne ,men det er ikke så lett som det høres ut.

Det beste jeg har funnet er:

Q:What is Normal?

A:Normal is what everybody is ,but youre not

Lenke til kommentar
Gjest mafister

I natt drømte jeg at jeg kom for sent til treninga og at jeg møtte løpe 65 kilometer som straff. Kom aldri fram til mål. Noen drømmetydere her?

Lenke til kommentar

DET gjør jeg også! det er sinnsykt ekkelt! :woot:

Når dere bakken noen gang?

Er det slik at man våkner da?

Jeg har selv drømt at jeg har falt, men jeg kan ikke huske at jeg har kommet nær noen bakke, uten om en gang da. Det var når jeg traff bakken, og alt var av gummi, så jeg overlevde :D (I am a surviver :lol: )

Lenke til kommentar

Drømmane mine er veldig prega av ting som skjer rundt omkring... Kan vere om alt frå lekre damer til det kjente "detteutforhøgebygningar" greiene. Verst var det for nokre veker sidan då eg drømde at eg hadde fått en islamistisk galning etter meg som drei og festa dynamitt på ryggen min heile tida..... :wow:

Lenke til kommentar

Hvis en trener seg til å få slike drømmer en kan styre selv. Kan en da føre en prøve drømme om at man sitter og leser akuratt det samme man leste om prøva før man la seg? Alt ligger jo i underbevistheten. Det ville vert en grei måte og pugge til prøver på.

EDIT:

Er det noen her som har trent seg opp til og huske sine drømmer og til slutt styre dem?

Tenkte jeg ville prøve ut det, hvis jeg klarer å få til det, da skal jeg sove minnst 12t i døyne. :D Hva er vitsen og være våken da??? :lol:

Er det virkelig sant at det går ann og trene seg opp slik?

Det må jo være ultimat fett.

Ha de porr festanne ver natt *sikle* :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...