Gå til innhold

Hva drømmer du?

en mann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Drømte ikke inatt jeg :x

Du husker ikke mener du. Viss eg ikke tar feil så drømmer man hver gang man sover, men det ikke så ofte man husker drømmen.

Hvis du vill huske drømmene dine så burde du ligge i ro i 10minn føre du står opp og bare tenke på det lille du husker av drømmen din da. Man husker somregel noe da.

Jeg husker nesten bare drømmene mine i når jeg kan sove spå lenge jeg vil.

Lenke til kommentar

Jeg ligger sikkert en halvtimes tid før jeg står opp, og jeg husker veldig sjeldent drømmene mine, desverre...

Drømte ikke inatt jeg  :x

Du husker ikke mener du. Viss eg ikke tar feil så drømmer man hver gang man sover, men det ikke så ofte man husker drømmen.

Ikke hver gang man sover, men hver gang man kommer til REM fasen mens man sover (noe man gjør hver gang, nesten. Kommer litt ann på hvor lenge man sover) ...

Lenke til kommentar

Hehe, husker i "gamle dager", dvs for 5-6 år siden da jeg spilte MYE Quake 1 via internett, ble ganske god etter noen år med konstant spilling. Bodde i USA da, så det var mye turnieringer og klan kamper. I hvertfall det var en Quake mod. hvor man hadde en "grappling hook", hvor man kastet ut en krok med et tau i spillet og man ble dratt mot slutten på tauen. Man kunne lett komme seg opp i tak osv, for litt nice camping :)

I hvertfall, etter et år med grappling hook i 3 timer hver dag, ble jeg så vant med det at jeg fikk en meget meget stygg uvane. Da jeg var ute og kjørte bil eller gikk meg en tur fikk jeg sånne "spasmer" at jeg kastet ut armen - for liksom å kaste ut en grappling hook. Dette skjedde flere 100 ganger i løpet av en måneds tid. Begynte da å bli litt nervøs, hehe. Tenk deg du er ute og kjører bil, så sitter du i kø og kaster opp armen for å heve bilen over køen. Trodde jeg var i ferd med å bli sinnsyk, men heldigvis gikk det over.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Haha :D

Konge. Har hatt noe lignende med spillet Morrowind.

Ting nr. 1: Du løper ikke fortere hvis du hopper bortover. (Skjedde noen ganger på vei til bussen og skolen. Gøy var det.)

Ting nr. 2: Ingenting i denne verden som heter Slow Fall potion eller spell. Au. (Vrikket bare foten stygt.)

Ting nr. 3: Det finnes ikke inlife-music.

:wow:

Lenke til kommentar

Noen nevnte drømmestyring tidligere. Dette kalles lucide drømmer. Nå skal jeg skrive hvordan man (teoretisk sett) kan få det. Jeg håper at alle som tør å prøve poster tilbake og sier hvordan det går, da jeg lurer på om det går. Personlig prøver jeg å oppnå det samme selv.

Ok, her er oppskriften på lucide drømmer:

1: Kontrollér at du er våken ved å lese ord og setninger 2-3 ganger. Gjør dette OFTE, til det blir en ubevisst refleks. (Som å kaste ut en grappling hook...)

2: Når du klarer dette, (kan ta flere uker), så skal du begynne å vekke deg selv to timer før du pleier, og huske drømmen din. Vær våken i 30 min, og fokuser på drømmen du nettopp har våknet fra. Legg deg til å sove, mens du fokuserer på at "Neste gang jeg drømmer vil jeg vite at jeg drømmer." Gjenta dette til du sovner, IKKE spor av i tankerekka.

3: Samtidig skal du også sette deg inn i drømmen din, med fokus på hva du vil gjøre i den. Se for deg at du flyr e.l.

4: Gjenta til du sovner.

Lenke til kommentar

hmmm.. det må jeg prøve

husker når jeg var liten og gikk i barnehage, då drømte jeg alltid at det bodde en heks i et dukkehus der, og hun fanget og kokte barna som gikk forbi, denne drømmen fikk meg til å bli mørkredd, og så tørde jeg aldri å være i nærheten av det dukkehuset. Og så hadde drømmen alltid forskjellig utfall/slutt, jeg kunne f.eks bli fanget så kom det en å reddet meg, ellers så var det jeg som måtte gå å redde noen andre som var blitt fanget... det rare er at drømmen alltid innholdt økser og motorsager og diverse remedier men kan bruke for å lage et blodig h'elvete... hehe, så det var en heller blodig drøm (lurer på om det var et forstadium til nerdetilværelsen jeg har no??)

Lenke til kommentar

Jeg våkner stadig opp og husker jeg har snakket\vert med noen om natta (i drømmen da)... noen ganger er det sånn at jeg lurer på om det virkelig er en drøm, for jeg har prestert og feks huske og ha snakket om ting som man egentlig ikke ar snakket om og sånt... :roll: Sånt er skummelt det...

Her om dagen drømmte jeg at jeg ble bestevenn med en homofil mann som var ganske pen... kansje ikke så oppsiktsvekkende men... hvor finner jeg homofile menn i Bergen? Hehe...

Lenke til kommentar
Du finner ganske mange rompiser/bruntuper osv borte på finken. Trodde alle i bergen viste kor homsene hang. :roll:

Jepp.. Alle vet jo det. Hver gang jeg går forbi finken (på vei til konsertpaleet eller Sentralbadet) så går jeg litt vekk ifra inngangen. Er litt redd for at de skal komme ut og dra meg inn. Var jo en litt homofil person som prøvde og sjekke meg opp.

Siden den gang har jeg vært redd for Fincken

Lenke til kommentar
OMG! Det var vel ikke en bole kis? Det var en bole kis som prøvde seg på kompisen min og begynte å bli hissig. De løp vekk fra han (dette er 3 år siden) og han løp etter de. Jaja vi sto en del folk der så kom kompisene mine livredd. Slutter historien her......

Det var en utenlending (i frykt for og si neger) med navnet Henrik.. Han er skummel..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...