Gå til innhold

Hva drømmer du?

en mann

Anbefalte innlegg

Hadde vært mye tøffere om man kan forutsi en drøm..

Som inatt skal jeg drømme om at jeg får 3 deilige damer med meg hjem, og de skal vaske hele huset mitt i en G og Pushup BH.

Og når de var fedig så hadde vi tatt og kost oss i det boblebadet som jeg kun har i drømmen. og etterpå gått i sengs med dem 3 og hatt den ville natta :p

Det går faktisk ann. Eg skal kjøpe meg boken der forskere forklarer kordan man kan mestre det å kunne bestemme kordan drømmene skal være. Leste dette i illuistrert vitenskap.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det går faktisk ann. Eg skal kjøpe meg boken der forskere forklarer kordan man kan mestre det å kunne bestemme kordan drømmene skal være. Leste dette i illuistrert vitenskap.

Du får poste den boka når du kjøper den :D Eller bare si hva den heter, da skal jeg ikke annet enn å sove gjennom livet mitt :lol:

Kjøpe en Stooor Wonderland madrass, gå på sossen, sove spise drite, sove spise drite... ;)

Lenke til kommentar

Som inatt skal jeg drømme om at jeg får 3 deilige damer med meg hjem, og de skal vaske hele huset mitt i en G og Pushup BH.

Og når de var fedig så hadde vi tatt og kost oss i det boblebadet som jeg kun har i drømmen. og etterpå gått i sengs med dem 3 og hatt den ville natta :p

Å i helv.... Den boka jeg ha!

Lenke til kommentar
Det hender at jeg drømmer om at jeg blir bortført av hekser og noen ganger kastet i en kjele...så våkner jeg. Dette skjer egentlig ganske ofte i allefall for en stund siden

:lol: stakar.. hehe..

glømmer alltid hva jeg drømmer jeg.... rart med det

drømte at jeg hadde kjøpt meg bil engang så kræsja jeg :-?

Lenke til kommentar

Jeg drømmer om... masse penger! så jeg kan kjøpe super-pc, noe sånn giga-floops aktig sak, som kjøles ned med fire vapo! skjermkort er jo seff en sånt matrix kort til 30tusen.. kjøles også ned av en vapo! hadde vært litt småstilig å spille på den :roll:

Lenke til kommentar
Kjøpe en Stooor Wonderland madrass, gå på sossen, sove spise drite, sove spise drite... ;)
:lol: hahaha nå ler eg meg faktisk ihjel. rofl.gif

LOL, skal fortelle deg en ting... Jeg voknet opp svett inatt midt på natta. Drømmte om to veninner av med.... Resten kan du tenke deg... Nydelig og het drøm. :D

Gleder meg til i natt...

Lenke til kommentar

Hvis man tenker på alle drømmene sine så kan man bli sinnsyk. En annen ting som man blir syk i hodet av er å tenke på hva som er utenfor universet eller hvis man prøver å tenke seg hva som var før jorden ble til. Det er sinnsyke greier det

Lenke til kommentar
Drømte ikke inatt jeg  :x

Ikke jeg heller, men når jeg våknet var det våte flekker på dyne og laken.. lurer på om ei sw33t blondine har brutt seg inn og runket meg mens jeg sov

:roll:

Since when ble kembo blond og sw33t? :roll:

Lenke til kommentar
Drømte ikke inatt jeg  :x

Ikke jeg heller, men når jeg våknet var det våte flekker på dyne og laken.. lurer på om ei sw33t blondine har brutt seg inn og runket meg mens jeg sov

:roll:

Since when ble kembo blond og sw33t? :roll:

Noe jeg har gått glipp av her ?? :o

Lenke til kommentar

Hva heter den boka?

Jeg leste også noe om det i det bladet. Masse trening for å få det til, men det er vel vert det i lengden. *sikle* :D

Lenke til kommentar
jeg drømmer ofte, men husker sjelden drømmene mer enn 10 sekunder etter at jeg våkner...

men jeg kan huske at jeg har dødd,skutt folk, skadet meg selv, tapt fotballkamper, falt ned stup, druknet osv.

jeg drømmer så godt som aldri...

men jeg vet at for noen dager siden så hadde jeg en fet drømm... men har bare beskjeden i minnet... :(

men når jeg var liten, så drømte jeg i en periode om noe slags sikkerhets system som hadde klikka... så man måtte passe seg for noen bil lys hver kveld... og en natt så var det en som "ble tatt av dem" og da kom det en man ut av bilen og rev ut alle invollene hans... og så kom det i avisa dagen etter...

Lenke til kommentar
Hvis man tenker på alle drømmene sine så kan man bli sinnsyk. En annen ting som man blir syk i hodet av er å tenke på hva som er utenfor universet eller hvis man prøver å tenke seg hva som var før jorden ble til. Det er sinnsyke greier det

blir ikke syk i hodet av det, og det om hva som er utenfor universet, og hva som var før jorden er ganske lett å svare på,

det finnes ikke noe utenfor universet, og jorden har alltid eksistert (i form av atomer)

vet det er mange forskere som sier noe annet, som at det går i sirkler, og at det er andre paralelle univers som kræsjer med dette, men det er bare en intern konkuranse om å finne den mest avanserte løsningen på ett relativt lett problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...