Gå til innhold

Hva drømmer du?

en mann

Anbefalte innlegg

Denne tråden grunnet mine siste drømmer, som har vært for å si det mildt unormale:

Alt foregår i 8-bit. Dvs, få farger å farge fjes med. Pluss at det er 2D, så jeg lever på en flate.

Jeg fekter med sverd i en kloakkrør-lignende borg. Jeg bekjemper hvite og grønne udyr. Som oftest går det rimelig bra, men det kan til tider være hektisk rundt meg. Jeg mener og at jeg ligner på Zorro.

Jeg tror at drømmene stammer fra min barndom, der Zorro på Commandore 64 og Alex the kid på Sega 8-bit regjerte. Dette var når jeg var omtrent i 5-6 års alderen.

Hvorfor, etter alle disse årene, kommer det tilbake til meg?

Hvis det er noen på forumet som sitter på en god følelse av å kjenne menneskets underbevissthet, vær så snill og ytre dine meninger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Drømmer om pc'en (hvertfall på skolen)...

jeg hadde en ganske gøy drøm i natt, jeg drømte om at jeg reiste tilbake i tid og fikk en schvæææær neger til å vodta Ivar Aasen!

helt til han døde :evil:

Noe sier meg at du ikke likte nynorsk stilen i dag?

Lenke til kommentar
jeg hadde en ganske gøy drøm i natt, jeg drømte om at jeg reiste tilbake i tid og fikk en schvæææær neger til å vodta Ivar Aasen!

helt til han døde.

Jaok.

Hmm, du har ikke vurdert nytt skjermkort?

Har et forholdsvist nytt ett, men tror det har noe med forholdet mitt til spill.

Kanskje jeg burde ta en pause i cs karrieren?

Lenke til kommentar

jeg husker drømmenne mine når jeg ligger til jeg vokner av meg selv. men når jeg våkner av vekkeklokka så husker jeg de max 2 sec og som regel husker jeg det ikke.

Sist natt drømte jeg noe om pirater og den slaks. Var i heftige fektedueller. De var fete, det var stort sett det som foegikk, var noe annet å men det husker jeg ikke mer. En ganske virkelighets tro drøm til og vere meg.

Husker når jeg var liten så drømte jeg de samme drømmene natt etter natt. Den ene var om noe fra Pharao tiden, jeg rei runt i sånne heste vogner. Den andre fra et sjukt hus med masse feller og farlige katter (fant et bilde i en bok en stund etter på som var farlig likt det huset fra drømmenne mine, og den boka var med bilde var laga lenge etter mine drømmer).

EDIT: Tid for å drømme litt igjen nå... zzzzz.

Lenke til kommentar

Jeg drømte om at jeg ble drept av en brødrister når jeg var liten.. Vet ikke hva det betyr.

Men jeg tok den lille biten av drømmen, "drept av bødristeren" og gjorde det om til en rimelig lang og detaljert norskstil, fikk faktisk god karakter om den.

Mine stiler ender skjeldent opp happy, men så lenge handlingen var "god" og detaljer så gikk det bra... hehe.

Lenke til kommentar

Lå her en kveld å drømte at jeg satt på internet. Skulle laste ned ett eller annet, trykket på "save target as" så begynnte pcen å laste ned. Hastigheten begynnte på 200KB/s. så 1MB/s, så 50MB/s, så 990MB/s, så 1TB/s og tilslutt kom den helt opp i svimlende 90TB/s :o så tenkte jeg, jeg har jo ikke plass på pcen til dette! jeg har jo bare 440GB hardiskplass! fan! jeg må trykke cancel! fan! går ikke! faaaannn!!!! :-?

Rene nedlastingshelvete kaller jeg det for :p våkna rett etterpå :D fhew! :p

Lenke til kommentar

Hadde vært mye tøffere om man kan forutsi en drøm..

Som inatt skal jeg drømme om at jeg får 3 deilige damer med meg hjem, og de skal vaske hele huset mitt i en G og Pushup BH.

Og når de var fedig så hadde vi tatt og kost oss i det boblebadet som jeg kun har i drømmen. og etterpå gått i sengs med dem 3 og hatt den ville natta :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...